Ajettiin tänne TuuriinNo nyt se mukavuus alkaa,kun pääsee aamulla jo aikasin ostoksille

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 852 853 [854] 855 856 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ajettiin tänne TuuriinNo nyt se mukavuus alkaa,kun pääsee aamulla jo aikasin ostoksille ![]() Töitä. Siis noin lyhyesti sanottuna. Kotona odottikin mukava yllätys, kun keskimmäinen poika (13v) oli laittanut ruuan ja oli juuri laittamassa pannaria uuniin, kun avasin kotioven. Lisäksi verottajalta oli viimein tullut se odotettu kirje: yli 1700€ palautusta. Toki se menee vanhojen syntien maksuun, mutta tuleepa nekin hoidetuksi.
Illan olen tässä odottanut.
Niin, Arskalta yv:tä Juu, ei, ymmärsitte väärin, olen kyllä onnellisesti naimisissa tuon rva:n kanssa. Mutta tulevan Joulun lahjoja. Illan olen tässä odottanut.Kohta tulee yv:tä Illan olen tässä odottanut.Yhteys ongelmia,yritän huomenna saada yv:n lähtemään. Jos tämä nyt edes lähtis. HUHUUU Soleil ...
en muista missä kirjottelit että olet jouluihminen mutta saatko tämän netistä kuulumaan sitten ,kun se aukeaa https://www.facebook.com/jouluradio?ref=stream&hc_location=stream kokeile googlettaa vaan JOULURADIO sieltä tulee aina juluan alla ja päällä ihania joululauluja en muista kuinmones päivä se alkaa olikos vasta joskus marraskuussa no kerron sitten kun aukeaa mut jos en muistakakaan niin etsippä tuo sivusto Aamu kahvia hörpitään ja siinä seisemän jälkeen pitäs ampasta tien päälle ja nokka kohti Lahtea
Saas nähdä mitä sieltä on tuomisia ![]() HUHUUU Soleil ...Käynnistyy 01.12-2013 klo 00.00 Tarkempaa aikaa en löytänyt ![]() Aamu kahvia hörpitään ja siinä seisemän jälkeen pitäs ampasta tien päälle ja nokka kohti Lahtea Täällä anopin luona Espoossa odotellaan kahvin tippumista jotta päästään hörppimään, on ensimmäinen kerta karavaanariuran aikana ettei mennä Lahteen, mutta nyt on näin, nyt ei jaksa kiinnostua messuista mutta Riston tuntien taitaa uusi vaunu odottaa Lahdessa. ![]() Kahvia juotu ja ihmetelty muuttolintuje lentoo ..yhyy..talvi tulloo...
jos jotain kiinostaa
ja vaikka ei kiinostaiskaan niin ilmoitan onnesta sekaisin et tänään saankin mummin silmäterät mummilaan ![]()
jos jotain kiinostaa Ovatko ne varsinaista enkeljoukkoa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 852 853 [854] 855 856 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|