Ei kesän vedoissa mitään nelivetoa tarvita!!Ja tulevia talvi reissuja varten

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 842 843 [844] 845 846 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei kesän vedoissa mitään nelivetoa tarvita!!Ja tulevia talvi reissuja varten ![]() Kodiututtu Rovaniemen reissulla. Eilen illalla oli hieno tilaisuus tutustua NMP-moottoripyöräkerhon tiloihin ja juhliin. Oli komeita komeita pyöriä, hyvät menot ja halpaa olutta.
Kodiututtu Rovaniemen reissulla. Eilen illalla oli hieno tilaisuus tutustua NMP-moottoripyöräkerhon tiloihin ja juhliin. Oli komeita komeita pyöriä, hyvät menot ja halpaa olutta.Ei mennyt sit reissu hukkaan ![]() Pojalle konsulttiapua käräjäoikeuteen kirjoittamisessa. Konstaapeli partio ajoi vastaan, kääntyi perään minun ja pojan väliin. Pysäytti pojan n 1km päässä. Väitti että oli 60 alue. Poika kiisti asian ja kävivät ilman poikaa kuvaamassa merkit. No kuvasivat tietenkin sieltäpäin mistä itse tulivat
ja nopeuden mittauskohdan eikä uskoneet että tuli taajama-alueelta tielle jossa ei nopeus kylttiä (viimeinen merkki taajama päättyy). Käski paneutua autokoulussa opittuihin liikenne merkkeihin kun tuore kortti ja sanoi vaan että käräjä oikeudessa nähdää. Teko paikan osoitekkin oli väärä tien nimi kun kunnanraja oli välissä ja tien nimi muuttui. No jonkun muun pitäs opetella liikennemerkkin säänöt uudelleen, taidanpa lähtä todistajaksi raastuppaan ja periä todistajan palkkiot ja ansion menetykset. ![]()
Pojalle konsulttiapua käräjäoikeuteen kirjoittamisessa. Konstaapeli partio ajoi vastaan, kääntyi perään minun ja pojan väliin. Pysäytti pojan n 1km päässä. Väitti että oli 60 alue. Poika kiisti asian ja kävivät ilman poikaa kuvaamassa merkit. No kuvasivat tietenkin sieltäpäin mistä itse tulivat Ee muuta kun käräjöimään. ![]() Ei mennyt sit reissu hukkaan Eipä niin. Kerrankin jotakin erillistä. Katseltu neliveto autoa,ensi kesän vetoihinai säkin oot tullu järkiinsä,on se vaan niin hieno peli talvella ja miksei kesälläkin ja tietenkin Volvo
Minulla ei tullut mieleen nelivedon hankinta, kun kannoin mökillä sammalturve levyjä rakennuksen ympärille. Olisihan siihen voinut nurmikonkin kylvää. Mutta kun nurmen leikkuuta en tee kuin rahasta.
![]() ai säkin oot tullu järkiinsä,on se vaan niin hieno peli talvella ja miksei kesälläkin ja tietenkin VolvoOn se ollut jo pitkän aikaa mielessä,mutta tullut näitä hyviä T5 vastaan,niin pitänyt vaihtaa niihin ja toi nivo jousitus vielä päälle Mutta ei Merkki vaihdu tommosta XC90 T6 katsellu ![]() Puoleltapäivin kotiuduttiin Laamalansaaresta,saatiin aita valmiiksi kun kutsuin poijaat apuun
On se ollut jo pitkän aikaa mielessä,mutta tullut näitä hyviä T5 vastaan,niin pitänyt vaihtaa niihin ja toi nivo jousitus vielä päälle Tuo teekutonen ei kyllä ainakaan minulla soveltunut yhtään vaunun vetoon kun sitä viime vuonna kokeilin. Nelivaihteinen automaatti pyrki ajamaan koko ajan kolmosella vaunu perässä. Tuo teekutonen ei kyllä ainakaan minulla soveltunut yhtään vaunun vetoon kun sitä viime vuonna kokeilin. Nelivaihteinen automaatti pyrki ajamaan koko ajan kolmosella vaunu perässä.Eiks siinä ole vitosta sit ollenkaan? ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 842 843 [844] 845 846 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|