Ihmetellyt olen, kun Touranissa yhä hyvät kaikki, vaikka 230 t/7 vuotta ajettu kovaa ajoa.
Juu alkuperäiset taisi olla voin tossa hetken päästä tarkastaa.. Niin tuolla on rullattu se 290tkm ja 11 vuotta vanha kottero.. Äkkiä näköjään tuo aika menee.. Ei noussu vasen iskari enää omasta toimesta, oikee nousi vielä. Jospas tuo oikein pieni hakeminen loppuu tuolla tienpäällä. On ollut hieman ajettava tuo kosla.
Juu alkuperäiset taisi olla voin tossa hetken päästä tarkastaa.. Niin tuolla on rullattu se 290tkm ja 11 vuotta vanha kottero.. Äkkiä näköjään tuo aika menee.. Ei noussu vasen iskari enää omasta toimesta, oikee nousi vielä. Jospas tuo oikein pieni hakeminen loppuu tuolla tienpäällä. On ollut hieman ajettava tuo kosla.
Ainakin alkuperäiset varaosanumerot löytyi, enkä usko että ois koskaan vaihdettu, kohtuullisesti näköjään ovat kestäneet.
Mulla on jo toiset levyt ajettu vaihtorajalle, ekat kesti 130 tuhatta, nämä mun vaihtamat vasta 100 t. Melkoista rääkkiähän tuo kova motariajo vaunu perässä on jarruillekin.
En kerennyt tänäänkään varaosaliikkeeseen, mutta huomenna.
^Kyllä sen huomaa että valmiiksi kuluneet osat ei tahdo kestää vaan hajoaa heti kuormattuna. Nuitten jarrujen kesto on tippunut huomattavasti, koska asbesti kielettiin. Ootkos miettimyt minkä merkkistä jarru osaa meinaat laittaa?
Nyt sain probyte kauko-ohjaimen joka on tasan suomalaista tekoa.. Ja testasin tuossa pöydällä niin hyvinhän tuo kytkee releen niinku mainoksissa luvataan. Viikonloppuna vaunulle kytkemään niin johan on mukava kun vaunun saapi kännyllä lämpenemään. Ja kaikki tuli maksamaan apouttiarallaa 102 €.Ja tällä pystyy ohjaamaan myös näitä uudempia digipaneeleita eli Alde 3010.Ja kaikkia muitakin vanhempia merkkejä. No jospa tuo toimis nyt sitten käytännössäkin.
^Kyllä sen huomaa että valmiiksi kuluneet osat ei tahdo kestää vaan hajoaa heti kuormattuna. Nuitten jarrujen kesto on tippunut huomattavasti, koska asbesti kielettiin. Ootkos miettimyt minkä merkkistä jarru osaa meinaat laittaa?
En ole vielä. Pitää ensin selvittää se levyn koko. Jos saman kestää kuin nämä nykyiset niin riittää.
Piti kaataa pari mäntyä ennen kuin ne kaatuvat itsekseen ja tukkivat tien. Odotellut sähköputiikin miestä kaatamaan muutama laho pihlaja, etteivät kaadu sähkölinjan päälle. Kaataisin itse, mutta kun en ole alan ammattilainen, ja ovat niin pahasti kallellaan sähkölinjaan päin.