Ihmetelty maailman menoa
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 739 740 [741] 742 743 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ihmetelty maailman menoa
Salaattia, sienisoossia, tavaroiden pakkausta ja ihan töihinkin ehdin
Ehtoolla kohti Livosaarta ja huomenna ei sit mennäkkää Röölään vaan Velkuapäiville Teersalon rantta..taas Ajeltiin Jumboon,naisväki lähti soppailemaan mä makailen täällä autossa
Viety vaimo töihin jotta toi pienempi kulkine ois mun käytettävissä tänään
eväitä tekemään tässä kohta aletaan
kaffetta sekä korvapuusteja ja leipiä mehua unohtamati kylmälaukkuun ja kohti ankkalammelle käypi meidän retkueen tiemme siellä on kaikkea kivaa lapsosille ja muutenkin lapsiystävällinen uimaranta jotta päivä siellä kuluukin sit kivasti hmm...en siltikään taida heittää talviturkkia siihen lampeen ![]()
Farmitunkilla on nostettu halkoliiteri ja aitta vaateriin ja painekyllästettyä lankkua alle.
![]() Juotu aamukahvit ulkona auringonpaisteessa viileähkön yön jäljiltä, "terassilla" ja luettu siinä samalla tuore sanomalehti, täällä SFC-Lintulahdella hintaan kuulunee sanomalehti autolle tuotuna, liekkö se tämän treffiviikonlopun ansiota vai ihan normaalia mutta hienoa palvelua kaikkiaan.
Kävin aamu-uinnilla Hietajärvessä!
Pyydän tässä nöyrimmin anteeksi aikasempaa käytöstä,sattunut muutama huono päivä,mutta ei niistä sen enempää,elikkä anteeksi
![]() Pyydän tässä nöyrimmin anteeksi aikasempaa käytöstä,sattunut muutama huono päivä,mutta ei niistä sen enempää,elikkä anteeksi et ole minulle mitään pahasti sanonut mutta hieno piirre toi anteksi pyytämisen taito jotta ketä oletkin loukannut , jos olet ketään (ihan ulkona taas ku lumiukko )niin toivottavasti antavat anteeksi eikä suuremmin oleetään suuttunut ja toivotaan ,että ei ainkaan täältä Orgista olis pois lähtenyt ihmettelen vain tässä ,et missä on mm Perho-Ukko ![]() ihailtu söpöjä alpakoita muunmuassa
![]() Pyydän tässä nöyrimmin anteeksi aikasempaa käytöstä,sattunut muutama huono päivä,mutta ei niistä sen enempää,elikkä anteeksi Risto, tätä sattuu "paremmissakin perheissä", joten oos poika huoleton ! Tuli Bike Pokerissa oltua rastimestarina.
134 korttia tuli jaettua ja yhtä odotin vielä määräajan jälkeen 15 min, vaan eipä tullut. Kivaa porukkaa ja ilma oli mahtava. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 739 740 [741] 742 743 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|