- ruokalusikat 4
- jälkiruokalusikat 7
- sokerilusikat 5
- kahvilusikat 33
- kakkulapiot 2
- pokaalit 15
Tuohon aikaan lähes kaikki olivat hopeaa, mutta -60-luvulla, kun itse kisailin, melkein kaikki olivat alpakkaa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 733 734 [735] 736 737 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
- ruokalusikat 4 - jälkiruokalusikat 7 - sokerilusikat 5 - kahvilusikat 33 - kakkulapiot 2 - pokaalit 15 Tuohon aikaan lähes kaikki olivat hopeaa, mutta -60-luvulla, kun itse kisailin, melkein kaikki olivat alpakkaa. Tultu Saanan juurelle järven rantaan, syöty, käyty kävelyllä ja nyt aletaan katselemaan telkkaria. Huomenna Norjaan...Montako rappusta on Saanan laelle? ![]() Samalla vaihdan uudet jarrulevyt + palat, olivat katsastuksessa aivan hilkulla tuleeko merkintä. 8v vanhat levyt kuluneet loppuun. Tämän illan saldo on onneksi jo niin hyvällä mallilla että huomenna alkaa kasausvaihe. Jostain pitää vielä uudet stefat käydä laatikkoon hakemassa. Toki on myös vietetty lomasunnuntaita, eli grillattu, otettu aurinkoa ja puuhasteltu kaikkea pientä ja mukavaa. ![]()
![]() Keräsin ja pakastin kesän ensimmäiset mustikat. Hyvä minä. loistavaa ja turhan höpölle myöskin työn iloa sinne hienon uurastuksen pariin Tultu kaustisen kansamusiikki festivaaleille. Vaunuja on alueelle tullut mukavasti noin 80 % täynnä. NIin ja relluttelijalta on ostettu orgin tarrat. Meinasin vähän, että tuo 30 cm pitkä tarra on liian iso keulalle. Kyllä se olikin aika pieni vaan kun sen tuohon keulaan täräytti. Sanoisin, että tuo 30 cm aika sopiva. Ette ikinä usko mitä yhteen päivään mahtuu, jos minä nyt rupean kertomaan mitä tänään on tehty niin siinä menee kulkaa äkkiä 500 sivua paperia joten kerron sitten joskun ..mutta vaikea päivä on ollut.Tasan ei käy onnen lahjat. Mulla on ollut helpoin päivä miesmuistiin. Ajelin nimittäin tuolla vaimon automaattivaihteise lla lähes koko päivän ja ajattelin että voiko elämä olla todellakin näin helppoa. ![]() Ette ikinä usko mitä yhteen päivään mahtuu, jos minä nyt rupean kertomaan mitä tänään on tehty niin siinä menee kulkaa äkkiä 500 sivua paperia joten kerron sitten joskun ..mutta vaikea päivä on ollut. Aikoinaan äiti meinas kun alkoi luetteleen mitä on tehnyt ja oisi sisarusten vuoro tehdä joku homma " laiska se töitään luettelee". Tästä oppineena. Töitä. ![]() Töitä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 733 734 [735] 736 737 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|