vieläkö se kirjallinen tehää niiden kuvien ja kyselyjen sen tietokoneen kans? Itte haukuin joskus vuostuhanne alussa sitä..(no okay..läpäsin sen nippanappa) Mun mielest ne o vaikeita silleen ku liikenteessä sä havaitset kaiken jo kauempaa..ei siellä sillee kaikki asiat tule sekunnissa eteen..kuten pitkän ylämäen keskellä oleva puyöräilijä..ei se siihen taivaasta tupsahda..kyl mä sen olisin jo havainnu kaaauan aikaa sitte.. yms vastaavia juttuja siinä oli.. No inssi kehu et Suomalaista järjestelmää ja toimintatapaa on tultu ihan jaappanista asti katsomaan ja ihastelemaan..pyh sanon ma..
olin joskus jossain autonäyttelyssä
ja siellä sai testata ajotaitoinsa
tuolasella tietsikkaohjelmalla
jonka nykyään kaik joutuvat suorittamaan
jos meinaavat ajaa jonkin moista kulkuperliä
tai lähinnä vissiin henkilöautoa
kysyin ,että otetaax multa kortti pois
jos en läpäse

ei kuulemma oteta
sanoi autokoulun henkilökuntaan kuuluva nainen
ja voihan tuon ny arvatakki miten siin sit kävi

kun se ohjelma meni sellasta vauhtia
ettei perässä ehtinyt
jotta en pärjännyt
ei olis minul minkään laista korttia
jos nyt sen joutuisin suorittamaan

) Mun mielest ne o vaikeita silleen ku liikenteessä sä havaitset kaiken jo kauempaa..ei siellä sillee kaikki asiat tule sekunnissa eteen..kuten pitkän ylämäen keskellä oleva puyöräilijä..ei se siihen taivaasta tupsahda..kyl mä sen olisin jo havainnu kaaauan aikaa sitte.. yms vastaavia juttuja siinä oli.. No inssi kehu et Suomalaista järjestelmää ja toimintatapaa on tultu ihan jaappanista asti katsomaan ja ihastelemaan..pyh sanon ma..