Eihän tässä ole kerennyt kun herätä, katsella ikkunasta veneitä satamassa ja keitellä pulputuspannukahvee t.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 698 699 [700] 701 702 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eihän tässä ole kerennyt kun herätä, katsella ikkunasta veneitä satamassa ja keitellä pulputuspannukahvee t.
Eihän tässä ole kerennyt kun herätä, katsella ikkunasta veneitä satamassa ja keitellä pulputuspannukahvee t.sullaha on melkeen samat hommat.. minä vaan ikkunasta katellu tekemättömiä koti hommia.. mutt kaffe tuli pulputuspannulla niinku lähes aina autossa ja kotona.. Rantauduttu Vorssaan, Suvi-Illan maratooniin valmistatumaan, nuorin poika juoksee, en suinkaan minä
![]() Juuri nyt hörpitään Sandelssia pohjanmeren yllä, nautttien lentoyhtiön tarjoamasta netistä
![]() Kuunneltu 2h pakollista lomaosake myyntiä. Kyllä oli kova sessio....
Kuunneltu 2h pakollista lomaosake myyntiä. Kyllä oli kova sessio.... Kauheaa.... mieluummin kuuntelis liitutaulun kynsimistä! ![]()
Podetaan lievää krapulaaOnneksi vain lievää.Vaikka sehän on se amatööritauti... ![]()
Podetaan lievää krapulaaNiin myös meidän talossa.. va ei koske mua. Piirtelin 2v tytöllemme kortin synttärijuhliin. Rakkaimmat lelut pääsi "pääosaan" no jovainen on hienoa taidetta sinustahan kehtyi oikea teidemaalari Viva Vistassa aikaa kulutettu perusteelisesti nyt hetken huilaan ja sitten kohden kotaa grillailemaan kera mummin silmäterien ja kullannuppujen Varsinaisia vahtikoiria nämä Cavalierit.
![]() Haettu vanhempien luota koirapojat niin oliko tämä nyt sitä koiranunta kun pääsin sisäänasti ja piti oikein herätellä josko kävelylle lähdettäisiin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 698 699 [700] 701 702 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|