Muistahan vilautta bonus korttia kassalla
Entäs jos vain. ...Vilauttaisin, se kyllä vaatisi kassaneidille suurennuslasin.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 693 694 [695] 696 697 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Muistahan vilautta bonus korttia kassalla Entäs jos vain. ...Vilauttaisin, se kyllä vaatisi kassaneidille suurennuslasin. ![]()
Perustamassa tänne Suomenniemelle erästä yhdistystä,ja pitäs saada puheenjohtaja ja sihteeri Eikö perustaja yleensä ole tuo pj?? Eikö perustaja yleensä ole tuo pj??On,on mutta en haluaisi olla ;)Ois mukavaa,kun ois semmonen jolla jo kokemusta moisesta hommasta,ja sit kun en hallitse näitä tietokoneita kovin hyvin On,on mutta en haluaisi olla ;)Ois mukavaa,kun ois semmonen jolla jo kokemusta moisesta hommasta,ja sit kun en hallitse näitä tietokoneita kovin hyvin olishan se helpompaa osallistua siihen yhdistykseen jos tietäis mitä alaa se koskee vai onkos sitten niin salainen ,ettei täällä kannata kertoa ? noh itse en ole pj ainesta paitsi täällä mäellä se onnistuu paremmin kuin hyvin ![]() olishan se helpompaa osallistua siihen yhdistykseenNo ei se mitään salasta ole Polar-kerho Suomi,niin pääsis ens vuonna Doroteaan,kun siellä on 50V isot pippalot Tulee porukkaa ympäri eurooppaa,ja kutsu on vaan yhdistyksille ![]() No ei se mitään salasta ole Polar-kerho Suomi,niin pääsis ens vuonna Doroteaan,kun siellä on 50V isot pippalotAlat sitten vaan itse pj:ksi http://www.prh.fi/fi/yhdistysrekisteri/yhdistys_perustaminen.htmlAlat sitten vaan itse pj:ksiJuu lupauduin jo näin aluksi,mutta pitäs löytää noita puhelahjoja sit vielä lisäksi ![]() kuulostaa hyvälle
harmi ,kun ei ole mitään polaria jotta voitais liityä ryhmäänne ![]() kuulostaa hyvälleKyllähän niitä myydään ![]() Pessyt vaunun ja nyt odottelen että pääsis vahaamaan.
![]() Pessyt vaunun ja nyt odottelen että pääsis vahaamaan. Nyt jo vahaus hyvällä mallilla. Kuivaa säämiskällä niin pääset nopeammin. ![]() Kyllähän niitä myydään mikäs siinä olis Polarin majailla tuolla autotallin kupeella olishan siinä ainakin vieraille majoitusta jos ei sit muualla halua majailla tällä tontilla ![]() mutta ja kun on toi anoreksiaa poteva lompakko edelleenkin minulla käytössä niin ei sieltä paljoakaan ostella Polareita ei uusia eikä vanhoja tai mistäs sitäkään koskaan tietää onhan taas tulossa sunnuntai ja lotto jossa on 1 rivi myöskin minulla aina käytössä vakkarina siis mikäs siinä olis Polarin majailla tuolla autotallin kupeellaJa messut jossain vaiheessa ![]() Ja messut jossain vaiheessa eiks sinne messuille pääsis tuolla tupacarssillakin ? jos oikein kauniisti anelee Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 693 694 [695] 696 697 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|