Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanari.org ja keskustelukulttuuri

<< < (10/16) > >>

JJJ:
Mielenkiintoista. Idiotismi ja idiootit nostettu esille mutta ihan mielenkiinnosta voisi minullekin selvittää kuka on se jolla riittää natsat toisten idiooteiksi leimaamiseen ?
Jokaisella meillä on  huonot päivät ja pitäisi ajatella pariin kertaan ennen lähetä-napin painamista. Ei välttämättä siksi, että tarkoituksella kenellekään vinoilisi mutta sarkasmi on aika vaikea laji nettipalstoilla harjoitettavaksi. Riittävä määrä hymiöitäkään ei välttämättä paranna tilannetta.
Sen mitä olen palstaa jokusen vuoden lähinnä sivusta seurannut niin olen kyllä huomannut, että herkästi leimataan toisia ja toisten mielipiteitä. Suhteellisen avointa vittuiluakin on näkynyt jota ei voi edes epäonnistuneen sarkasmin piikkiin pistää.

Mistä kaikki sitten kumpuaa ? Seuraan aktiivisesti useampaa palstaa harrastusteni ja intohimojen mukaan. Monet niistä käyttäjä- ja kirjoitusmääriltään huomattavasti suurempia mutta silti kinastelua huomattavasti vähemmän kuin täällä.
Olemmeko tätä harrastusta harrastavat keskimääräisesti huonommin koulutettuja, sivistymättömiä ihmisiä joilla käytöstavat ovat jääneet oppimatta ? Olemmeko keskimääräistä vanhempia internet-palstojen aktiivejä joilla on jäänyt omat mielipiteet ja asenteet niin syvälle pääkopan poimuihin ettemme voi edes puolitosissamme ajatella, että asiat voi olla/tehdä myöskin toisella tavalla ja aikojen kuluessa myös muuttua ?

Ei välttämättä mikään yllämainituista mutta silloin kun olin vielä sfc:n jäsen niin ei voinut olla yllä luettelemiani asioita ajattelematta kun yhdistyksen keskustelupalstaa luki.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 25.02.2018     kello on 20:38 ---Mielenkiintoista. Idiotismi ja idiootit nostettu esille mutta ihan mielenkiinnosta voisi minullekin selvittää kuka on se jolla riittää natsat toisten idiooteiksi leimaamiseen ?
Jokaisella meillä on  huonot päivät ja pitäisi ajatella pariin kertaan ennen lähetä-napin painamista. Ei välttämättä siksi, että tarkoituksella kenellekään vinoilisi mutta sarkasmi on aika vaikea laji nettipalstoilla harjoitettavaksi. Riittävä määrä hymiöitäkään ei välttämättä paranna tilannetta.
Sen mitä olen palstaa jokusen vuoden lähinnä sivusta seurannut niin olen kyllä huomannut, että herkästi leimataan toisia ja toisten mielipiteitä. Suhteellisen avointa vittuiluakin on näkynyt jota ei voi edes epäonnistuneen sarkasmin piikkiin pistää.

Mistä kaikki sitten kumpuaa ? Seuraan aktiivisesti useampaa palstaa harrastusteni ja intohimojen mukaan. Monet niistä käyttäjä- ja kirjoitusmääriltään huomattavasti suurempia mutta silti kinastelua huomattavasti vähemmän kuin täällä.
Olemmeko tätä harrastusta harrastavat keskimääräisesti huonommin koulutettuja, sivistymättömiä ihmisiä joilla käytöstavat ovat jääneet oppimatta ? Olemmeko keskimääräistä vanhempia internet-palstojen aktiivejä joilla on jäänyt omat mielipiteet ja asenteet niin syvälle pääkopan poimuihin ettemme voi edes puolitosissamme ajatella, että asiat voi olla/tehdä myöskin toisella tavalla ja aikojen kuluessa myös muuttua ?

Ei välttämättä mikään yllämainituista mutta silloin kun olin vielä sfc:n jäsen niin ei voinut olla yllä luettelemiani asioita ajattelematta kun yhdistyksen keskustelupalstaa luki.

--- Lainaus päättyy ---

Palataan Sääntö 1. Juttuun. Eihän lukija toisesta idioottia tee kuin itselleen. Toiselle sen tekeminen edellyttää kirjoittamista ja tahallista tai tahatonta provosointia. Toisaalta ei kirjoittajakaan ole vastuussa toisen provosoitumisesta. Jos kokee naapurin idiootiksi, on tunne aito. Se tosin ei tee naapurista idioottia. Onpahan oma näkemys, ei sen kummempaa.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 25.02.2018     kello on 20:38 ---Olemmeko tätä harrastusta harrastavat keskimääräisesti huonommin koulutettuja, sivistymättömiä ihmisiä joilla käytöstavat ovat jääneet oppimatta ? Olemmeko keskimääräistä vanhempia internet-palstojen aktiivejä joilla on jäänyt omat mielipiteet ja asenteet niin syvälle pääkopan poimuihin ettemme voi edes puolitosissamme ajatella, että asiat voi olla/tehdä myöskin toisella tavalla ja aikojen kuluessa myös muuttua ?

--- Lainaus päättyy ---
Hienosti sanottu
Thumb

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 25.02.2018     kello on 23:07 ---Hienosti sanottu
Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä että olet tuota mieltä  Thumb

Katsotaan kauanko muutos kantaa. Odotan mielenkiinnolla.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 26.02.2018     kello on 08:16 ---Hyvä että olet tuota mieltä  Thumb

Katsotaan kauanko muutos kantaa. Odotan mielenkiinnolla.

--- Lainaus päättyy ---
Muutos? Olen ollut tätä mieltä. Hienoa että täällä on muitakin samoin ajattelevia.
Lause "näin on aina tehty" ei kuulu sanavarastooni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View