Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanari.org ja keskustelukulttuuri

<< < (9/16) > >>

Ossi66:
Sen olen myös havainnut, jotkut täällä myöntää aina virheensä, jos jotain on kieroon kirjoittanut.

Toiset taas sivuuttaa ne viestit joissa se oma virhe paljastuu ja visusti varoo ettei mitenkään sattuisi tapahtumaan niin että se virhe pitäisi myöntää. Mutta jokainen tyylillään.

pouhe:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 25.02.2018     kello on 15:11 ---Tässä alkuvuodesta taisi olla kuukauden jakso että kaikki olivat kohtuu hyvässä sovussa ::)

--- Lainaus päättyy ---
Moni muukin kaipaa samaa aikaa. Tällä tyylillä on vaarassa, että palstalta häipyy paljon asiantuntemusta(  mm. lämmityksestä).

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.02.2018     kello on 15:26 ---Olen tässä vuosien saatossa huomannut, että tuo Rauzi on fiksu mies. Vaikka on saattanutkin joskus muissa yhteyksissä yrittää vedättää muita toisin luulemaan.  ;D Ehken kuitenkaan ole tuota lainattua täysin ymmärtänyt, kun mun mielestä osa idiooteista ei opi kokemuksestaan huolimatta - tuo ihan yleisenä havaintona elämästä.

Keskustelukulttuuri on ollut välillä hyvä, välillä se on jossain ketjuissa heikentynyt. Pyritään puuttumaan pahempiin ylilyönteihin.

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä mä en ihan umpi-idiootti, kun 40 vuotta myyntiedustajana on tuonverran opettanut. Asiakkaan kanssa ei väitellä, oli se sitte kuinka väärässä hyvänsä. Joku muu keino on oltava, se tekee kaupan.

Ja tuo: osa idiooteista ei opi.. kyllä ne oppii, ne on idiotismillaan saanut haluamansa. Siksi ne ei siitä luovu. Ne on oppineet että kunnian mennessä maine kasvaa. Kaikki tykkää rapsuttelusta, takkuset varsinkin. Oikeen takkuset rapsuttelee itse.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 25.02.2018     kello on 17:10 ---Tällä tyylillä on vaarassa, että palstalta häipyy paljon asiantuntemusta(  mm. lämmityksestä).

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän mitö tarkoitat ja olihan se hienoa aikaa. Mutta toisaalta, oikeuttaako asiantuntemus ja pelko sen menetyksestä asiattomaan käytökseen ja kielenkäyttöön vaikka joku kuinka jurppisi? Mielestäni ei.

Naussi:
Monesti kun menee hiekkalaatikkoleiki ksi, katoaa ne muut kuin hiekkalaatikolla olijat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View