Kirjoittaja
Aihe: Viinikanniemi vai joku muu paikka, 23-25.9 2011? (Luettu 25288 kertaa)
« Vastaus #91 : 14.08.2011 kello on 12:09 »
Minä tarjoan paikkaa, meillä kotona Kellon Kiviniemessä. Tännehän ei voi kellään olla pitkä matka, Nuorgamiin hieman pitempi kilometreissä kuin Helsinkiin. Ohjelmaa tarjoan erillaisia "pihaleikkejä", mökki on noin 250m linnnuntietä johon myös mahtuu merenrantaan monta vaunua, mutta kyllä yksi 10 vaunukuntaa mahtuu meidän pihallekkin. Ja jos tänne sovitaan, niin yks ohjelmanumero tulee olemaan Saunamaraton, savusaunan ja peräkärrysaunan välillä, tietty kalamiehille löytyy omat puitteensa, kuin saaressa sienestys sekä ennenkaikkea Tyrnimarjapensaissa käsien puhkomiset
kiitoksii kutsusta .. kuulosta kivale paikalle ... mut taitaa tuo poppoo olla menossa , kuitenkin sinne telajärvelle .. ja mä ainakin tykkään mennä sinne autotehtaalle 
« Vastaus #92 : 14.08.2011 kello on 16:22 »
Minä tarjoan paikkaa, meillä kotona Kellon Kiviniemessä. Tännehän ei voi kellään olla pitkä matka, Nuorgamiin hieman pitempi kilometreissä kuin Helsinkiin. Ohjelmaa tarjoan erillaisia "pihaleikkejä", mökki on noin 250m linnnuntietä johon myös mahtuu merenrantaan monta vaunua, mutta kyllä yksi 10 vaunukuntaa mahtuu meidän pihallekkin. Ja jos tänne sovitaan, niin yks ohjelmanumero tulee olemaan Saunamaraton, savusaunan ja peräkärrysaunan välillä, tietty kalamiehille löytyy omat puitteensa, kuin saaressa sienestys sekä ennenkaikkea Tyrnimarjapensaissa käsien puhkomiset
ei ku kelloon jonain toisena viikonloppuna pohosen orgin syys treffit.. noi melkeen naapurina ois kiva käyvä....
« Vastaus #93 : 14.08.2011 kello on 22:47 »
ei ku kelloon jonain toisena viikonloppuna pohosen orgin syys treffit.. noi melkeen naapurina ois kiva käyvä....
Sait ylipuhuttua 
« Vastaus #94 : 15.08.2011 kello on 11:48 »
23-25.9 2011 telaranta? 
« Vastaus #95 : 15.08.2011 kello on 12:14 »
23-25.9 2011 telaranta? 
juu juu sama paikka , miten oon saanut sen nimen päähäni ... päätymään järveen .. no ranta tai järvi niin eikös siellä sit nähdäkkin ..?.... 
« Vastaus #96 : 15.08.2011 kello on 12:54 »
juu juu sama paikka , miten oon saanut sen nimen päähäni ... päätymään järveen .. no ranta tai järvi niin eikös siellä sit nähdäkkin ..?.... 
Äänestys päättyy tänään. Enemmistö näyttäisi olevan Telarannan kannalla. Huomenna se varmistuu! 
« Vastaus #97 : 15.08.2011 kello on 14:00 »
Tietää ottaa aamukamman esille  siellä nähdään ja pidetään hauskaa koko rahan edestä 
« Vastaus #98 : 16.08.2011 kello on 09:40 »
Äänestysaika on päättynyt ja enemmistö äänestäjistä, 51,9%, oli Padasjoen Telarannan kannalla. Joten treffit pidetään sitten siellä. Uskon, että valintanne oli oikea, monelle myös uusi paikka.
Teen listan johon toivon tulijoiden ilmoittavan tulostaan sinne, ei tarvitse poimia tästä ketjusta niitä. Ja ehkä kaikkia ei edes tässä ole. Laittakaa siihen henkilömäärä mukaan. Kiitos!
« Vastaus #99 : 16.08.2011 kello on 10:26 »
Olen myös laittanut infon puolelle tiedon tapahtumasta. Saa nähdä, tuleeko sieltä kyselyjä/ilmottautumisia treffeille. Toivottavasti! 
« Vastaus #100 : 22.08.2011 kello on 19:16 »
Tuli nyt menneenä viikonvaihteen aikana käytyä katsastamassa Telaranta. Hyvältä näytti edelleen. Siellä oli samaan aikaan Nurmijärven yhdistyksen treffit. Tässä muutamia kuvia sieltä. Muuten sinne tulijat, ottakaa ylimääräistä sähköjohtoa mukaanne, sukopistokkeet. Paikkoja on riittävästi, mutta hieman harvakseen. Joutuu toisiin paikkoihin vetämään pitkänpuoleisen johdon. Mutta kyllä se järjestyy. Karaokelaitteet talossa on, mutta jos joku haluaa ottaa omia levyjä mukaan niin sinne vaan matkaan.   Tästä löytyy sipulle tasaista paikkaa.  Huoltorakennus lähellä.   Pari grillikatosta käytössä.    Toinen saunoista ja saunan uimalaituri.   Venevaja ja kolme soutuvenettä vapaasti käytössä.  Lasten uimaranta.  Tikkataulut.  Kalansavustus paikka.  Kuusi ja mänty sulassa sovussa. Mutta kummasta juurakosta ne kasvaa?   Kota metsän siimeksessä.   Lasten leikkipaikka.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2011 kello on 19:21 »
« Vastaus #101 : 22.08.2011 kello on 19:26 »
Oletpas Doro tehnyt täydellistä tutkimusta paikasta. Hienoa.
« Vastaus #102 : 22.08.2011 kello on 19:28 »
« Vastaus #103 : 22.08.2011 kello on 20:16 »
« Vastaus #104 : 22.08.2011 kello on 20:50 »
Nyt pittää miettiä et mitenköhän tässä käy... 10.9. on Muumimaailmaan liput 17.9. Lahden messut 24.9. treffit.... Ja jossakin välissä pitäs ne tukilapset taas ottaa viikonlopuksi, ongelma on siinä et joko messut tai treffit jää varmaan sit välistä..Ja saadaan syödä rapuja ihan kaksin.. 
|