Tuli oikein tekstiviesti.
"****, sinut on mainittu tässä kuvassa:
htt*p://yournewsms.xyz/*************"
En arvannut avata, mutta saattaisi olla jostakin blokista kysymys. tai sitten ei.
|
Tuli oikein tekstiviesti. "****, sinut on mainittu tässä kuvassa: htt*p://yournewsms.xyz/*************" En arvannut avata, mutta saattaisi olla jostakin blokista kysymys. tai sitten ei. Hmmm... Minäkin jossain kuvassa tosin en oo tarkistanut nro oli +447 alkuinen. Jätimpä tarkistamatta löytyykö kuvaa ![]() Jos tuon liian hyvän saadaksesi sinun pitää kirjautua sinne tai tänne niin unohda koko juttu. Jos olet voittanut jotain, niillä on tarpeelliset tiedot jo olemassa. Älä siis lähde antamaan mitään tietoa mihinkään. Vaikka ameriikan serkun-veljen-siskon-kummin-kaima olis jättäny miljoonaperinnön. Fonttia vaan kännykästä pienemmäksi, että mahtuu kaikki teksti mukaan kuvankaappauksiin. Aika harvalle tulee pakettilähetyksiä ilman että asiasta on etukäteen lähettäjän kanssa sovittu.
Noista vois laittaa kuvankaappaukset trafille, kuten joku jo kertoi sinne roskapostit lähettävänsä.Oikea osoite lienee?: https://www.kyberturvallisuuskeskus.fi/fi/ilmoita Sähköpostit toivoivat laitettavan liitteenä, jolloin kaikki tiedot välittyy. cert@traficom.fi Tuossa on osoite, jonne voi laittaa roskapostit. Aikaisemmin jakamasi vihjeen perusteella olen lähettänyt muutaman roskaposti/ huijausviestin yllä olevaan osoitteeseen. Kiitos vinkistä. Aina ovat kiittäneet ja pari on jo käsitelty ja estetty Ilmaissähköposteja on jonka voi huuhaapalvelulle antaa. Kun roskaa tarpeeksi, hylkää tämän ja ottaa toisen. Yksi hyvä keino roskapostien estämiseen on ettei anna puhelintietojaan tai ykkössähköpostia jokaiselle pyytäjälle. Duunipostiin nämä tulee ja sen vaihtaminen ei onnistu. Minusta mielenkiintoista, että nuo tulevat pankkien nimissä, sellaisten joitten kanssa olen tekemisissä Duunipostiin nämä tulee ja sen vaihtaminen ei onnistu. Minusta mielenkiintoista, että nuo tulevat pankkien nimissä, sellaisten joitten kanssa olen tekemisissäKannattaisiko ottaa yhteyttä duunipostin ylläpitäjään? Ja pankkien, kysyen miksi juuri heidän nimissään viestejä tulee. Onko tällä postilla otettu pankkeihin yhteyttä? Oletko klikannut jotain epämääräistä linkkiä mikä duunipostiin tullut? |