Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Huijausviestikö??

<< < (10/31) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.01.2023     kello on 13:00 ---Yksi hyvä keino roskapostien estämiseen on ettei anna puhelintietojaan tai ykkössähköpostia jokaiselle pyytäjälle.
Ilmaissähköposteja on jonka voi huuhaapalvelulle antaa. Kun roskaa tarpeeksi, hylkää tämän ja ottaa toisen.

--- Lainaus päättyy ---
Tämänkin moni toimija eliminoinut sillä että lähettää linkin jonka kautta pitää jatkaa/kuitata toimivaksi. No voihan sen tehdäkkin kun tietää että postia tulossa, muut jättää availematta.

Yrjö:
  Tänään ei enää vaimolle tullut "postipakettia". Sitkeitä yrittäjiä kun neljänä päivänä, puolilta päivin tuli "paketti". ;D

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.01.2023     kello on 13:00 ---Yksi hyvä keino roskapostien estämiseen on ettei anna puhelintietojaan tai ykkössähköpostia jokaiselle pyytäjälle.
Ilmaissähköposteja on jonka voi huuhaapalvelulle antaa. Kun roskaa tarpeeksi, hylkää tämän ja ottaa toisen.

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: --- Minä en niin kovin tarkka ole ollut tässä suhteessa.
  Lähes kaikilla on esikuvia. Kun yli kuuskymppisenä aloin nettiin, minun idolini oli omalla nimellään.
  Minä olen edelleenkin sitä mieltä: että kaikkien pitäisi olla omalla nimellään --- paitsi ne jotka suunnittelee diktaattorin syrjäyttämistä, tai rikosta.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.01.2023     kello on 17:22 ---Kannattaisiko ottaa yhteyttä duunipostin ylläpitäjään? Ja pankkien, kysyen miksi juuri heidän nimissään viestejä tulee. Onko tällä postilla otettu pankkeihin yhteyttä?
Oletko klikannut jotain epämääräistä linkkiä mikä duunipostiin tullut?

--- Lainaus päättyy ---

Olen ollut yhteydessä itseeni ja palveluntarjoajaan. Myös kyseisille pankeille olen lähettänyt linkit. Olen siis domainin ainoa käyttäjä.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 12.01.2023     kello on 18:30 ---  Tänään ei enää vaimolle tullut "postipakettia". Sitkeitä yrittäjiä kun neljänä päivänä, puolilta päivin tuli "paketti". ;D

--- Off-Topic: --- Minä en niin kovin tarkka ole ollut tässä suhteessa.
  Lähes kaikilla on esikuvia. Kun yli kuuskymppisenä aloin nettiin, minun idolini oli omalla nimellään.
  Minä olen edelleenkin sitä mieltä: että kaikkien pitäisi olla omalla nimellään --- paitsi ne jotka suunnittelee diktaattorin syrjäyttämistä, tai rikosta.

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---Eipä siinä mitään jos nimensä ilmoittaa. Tuskin kukaan asiaton lähtee tämän perusteella yhteystietoja selvittämään. Ne on tiedossa muuta kautta

Masa matkailija:
Löytyi vanha ketju.
Sain tänään tekstiviestin , samoin vaimoni. Viestissä kyseltiin sf-caravan käytössä olevaa sähköpostiosoitetta, juuri oikea osoite ja todettiin että mikäli osoite oikea ei aiheuta toimenpiteitä. Viestissä oli oikea jäsen numero. Caravan appi ei kerro mitään, muutenkin /c. Muistin kyllä samalla että pitää maksaa jäsenmaksun ja kieltää paperilehti.
Onko muille tullut vastaavaa txt viestiä? Minun txtviesti app ei näytä numeroa, vain nimen sf-caravan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View