Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Huijausviestikö??
mjh48:
Tuossa on osoite, jonne voi laittaa roskapostit.
Sähköpostit toivoivat laitettavan liitteenä, jolloin kaikki tiedot välittyy.
cert@traficom.fi
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 12.01.2023 kello on 10:34 ---Tuossa on osoite, jonne voi laittaa roskapostit.
Sähköpostit toivoivat laitettavan liitteenä, jolloin kaikki tiedot välittyy.
cert@traficom.fi
--- Lainaus päättyy ---
Aikaisemmin jakamasi vihjeen perusteella olen lähettänyt muutaman roskaposti/ huijausviestin yllä olevaan osoitteeseen. Kiitos vinkistä. Aina ovat kiittäneet ja pari on jo käsitelty ja estetty
Mautoilija:
Yksi hyvä keino roskapostien estämiseen on ettei anna puhelintietojaan tai ykkössähköpostia jokaiselle pyytäjälle.
Ilmaissähköposteja on jonka voi huuhaapalvelulle antaa. Kun roskaa tarpeeksi, hylkää tämän ja ottaa toisen.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.01.2023 kello on 13:00 ---Yksi hyvä keino roskapostien estämiseen on ettei anna puhelintietojaan tai ykkössähköpostia jokaiselle pyytäjälle.
Ilmaissähköposteja on jonka voi huuhaapalvelulle antaa. Kun roskaa tarpeeksi, hylkää tämän ja ottaa toisen.
--- Lainaus päättyy ---
Duunipostiin nämä tulee ja sen vaihtaminen ei onnistu. Minusta mielenkiintoista, että nuo tulevat pankkien nimissä, sellaisten joitten kanssa olen tekemisissä
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.01.2023 kello on 16:27 ---Duunipostiin nämä tulee ja sen vaihtaminen ei onnistu. Minusta mielenkiintoista, että nuo tulevat pankkien nimissä, sellaisten joitten kanssa olen tekemisissä
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaisiko ottaa yhteyttä duunipostin ylläpitäjään? Ja pankkien, kysyen miksi juuri heidän nimissään viestejä tulee. Onko tällä postilla otettu pankkeihin yhteyttä?
Oletko klikannut jotain epämääräistä linkkiä mikä duunipostiin tullut?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta