Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Huijausviestikö??

<< < (9/31) > >>

mjh48:
Tuossa on osoite, jonne voi laittaa roskapostit.
Sähköpostit toivoivat laitettavan liitteenä, jolloin kaikki tiedot välittyy.

cert@traficom.fi

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 12.01.2023     kello on 10:34 ---Tuossa on osoite, jonne voi laittaa roskapostit.
Sähköpostit toivoivat laitettavan liitteenä, jolloin kaikki tiedot välittyy.

cert@traficom.fi

--- Lainaus päättyy ---

Aikaisemmin jakamasi vihjeen perusteella olen lähettänyt muutaman roskaposti/ huijausviestin yllä olevaan osoitteeseen. Kiitos vinkistä. Aina ovat kiittäneet ja pari on jo käsitelty ja estetty

Mautoilija:
Yksi hyvä keino roskapostien estämiseen on ettei anna puhelintietojaan tai ykkössähköpostia jokaiselle pyytäjälle.
Ilmaissähköposteja on jonka voi huuhaapalvelulle antaa. Kun roskaa tarpeeksi, hylkää tämän ja ottaa toisen.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 12.01.2023     kello on 13:00 ---Yksi hyvä keino roskapostien estämiseen on ettei anna puhelintietojaan tai ykkössähköpostia jokaiselle pyytäjälle.
Ilmaissähköposteja on jonka voi huuhaapalvelulle antaa. Kun roskaa tarpeeksi, hylkää tämän ja ottaa toisen.

--- Lainaus päättyy ---

Duunipostiin nämä tulee ja sen vaihtaminen ei onnistu. Minusta mielenkiintoista, että nuo tulevat pankkien nimissä, sellaisten joitten kanssa olen tekemisissä

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.01.2023     kello on 16:27 ---Duunipostiin nämä tulee ja sen vaihtaminen ei onnistu. Minusta mielenkiintoista, että nuo tulevat pankkien nimissä, sellaisten joitten kanssa olen tekemisissä

--- Lainaus päättyy ---
Kannattaisiko ottaa yhteyttä duunipostin ylläpitäjään? Ja pankkien, kysyen miksi juuri heidän nimissään viestejä tulee. Onko tällä postilla otettu pankkeihin yhteyttä?
Oletko klikannut jotain epämääräistä linkkiä mikä duunipostiin tullut?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View