Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Huijausviestikö??

<< < (11/31) > >>

K.E.V:
Juu, tuli kyllä. En tuohon reagoinut sen enempää, kun siinä ei tarvinnut päivittää mitään mihinkään.

Vaeltaja:
Olen saanut samanlaisen viestin. Jos liiton toimistolla oleva tieto s-posti osoitteesta on edelleen voimassa, ei itse tarvitse tehdä mitään. Mikäli nykyään käyttää jotakin toista s-postia, pyytävät tiedon käytössä olevasta s-posti osoitteesta.
Näin minä sen viestin ymmärsin.

Yrjö:
  Torissa on myynnissä koiraparkit, yksi merkannut suosikiksi.
  20.5 tuli Matkahuollon näköinen @-posti. Onniteltiin kun valitsin Matkahuollon. Koiraparkeille oli löytynyt ostaja, nainen oikein helsinkistä. Etenin siihen asti kun pyydettiin kirjautumaan pankkiin jotta maksu tulee. Siinä oon edellenkin. Postia myös kiellettiin jakamasta.
  Onko muilla kokemusta?

K.E.V:
Huijaus millä pöllitään sun jutut. Nuo on tuttuja juttuja, posti, matkahuolto, postnord jne. Et kai hänelle mitään tietoja antanut? Puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta tms.
https://tuki.tori.fi/hc/fi/articles/360019531220-Varo-Torin-nimiss%C3%A4-tehtyj%C3%A4-huijauksia

Edit, ei kai myyjän tartte mihinkään pankkiin kirjautua 🫣🫣🫣

Yrjö:
En antanut, s- postini tiesivät, puhelimeni on luettelossa. Pitäisköhän toriin ja Matkahuoltoon ilmoittaa, onkohan tämä uusi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View