Tekniikkakeskustelut > Projektit
Vaunun tiivistys
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 22.01.2018 kello on 15:03 ---Yhtä suuren tai suuremman vuotoriskin aiheuttavat kaikki korissa olevat läpivedot ja reijät. Ikkunat, kattoluukut, tuuletusritilät, antennit, kahvat, telttojenkinnikkeee t, pyörätelineet jne jne.
--- Lainaus päättyy ---
Telttakiinnikkeetki n nykyisin on ihan päteviä reiättöminä, vaunua puhkomati Thumb
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 22.01.2018 kello on 09:06 ---Eikös joku valmistaja just hiljan tuonut jonkin "prässätyn" as.vaunun, jossa ei tosiaan ole saumoja about ollenkaan, vaan koko koppi tulee yhdestä muotista kerralla? ???
--- Lainaus päättyy ---
Tässä varmaan melko tiivis kori.
Kahdelle sopivan kokoinen vaunu.Ei taida vielä olla maahantuojaa?
http://caravan-rookie.wingamm.com/rookie-l/
MCL:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 22.01.2018 kello on 15:10 ---Telttakiinnikkeetkin nykyisin on ihan päteviä reiättöminä, vaunua puhkomati Thumb
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Vuotamaton vaunumalli ja reijättömät telttakiinnikkeet tekevät epäilemättä vuodoista pelkkää fiktiota! ;)
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 22.01.2018 kello on 15:34 ---Vuotamaton vaunumalli ja reijättömät telttakiinnikkeet tekevät epäilemättä vuodoista pelkkää fiktiota! ;)
--- Lainaus päättyy ---
No enhän mä nyt sentään niin sanonut, mutta jokainen ylimääräinen reikä on liikaa. Tästä syystä meilläkin on teltalle nuo reiättömät kiinnikkeet (5kpl) ja TV-antennikin mallia sisäantenni, jos ei routerin kautta katsella netti-TV:tä tms = yhtä ainutta lisäreikää ei vaunuumme ole tehtaan jälkeen siis (vielä) tehty 8)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 22.01.2018 kello on 16:07 ---No enhän mä nyt sentään niin sanonut, mutta jokainen ylimääräinen reikä on liikaa. Tästä syystä meilläkin on teltalle nuo reiättömät kiinnikkeet (5kpl) ja TV-antennikin mallia sisäantenni, jos ei routerin kautta katsella netti-TV:tä tms = yhtä ainutta lisäreikää ei vaunuumme ole tehtaan jälkeen siis (vielä) tehty 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ei muuta kuin pora rohkeasti käteen ja reikiä tekemään, samalla näkee sen rakenteen, mitä seinä pitää sisällään ;D
Nimim. mm. Sähkön ulosotolle reiän itse porannut ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta