Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kokemusta Mercedes GLK autosta?

<< < (6/10) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  5.01.2018     kello on 19:15 ---
Noista huolloista niin tuo sähköinen huoltokirja on ihan syvältä. Ne on asiakkaan ja huollon välistä tietoa eli virallista lupaa huollolla ei ole niitä antaa muutakuin ne mitä olet itse teettänyt. Minulle senverran suostuttiin kertomaan että ajomäärä pitää aikatarkasti kutinsa ja sen että 80tkm kohdalla oli koko moottori vaihdettu uuteen

--- Lainaus päättyy ---

Minulle on kerrottu ja myös annettu huoltohistoriatieto a omille autoille. Esim. sällin Toyotaan oli vaihdettu puolimoottori jossain 80 000km kohdalla ja auton alkuperäisellä omistajalla ei ollut tuosta pepereita. Kun auto oli sällin nimissä tuon sai haettua merkkikorjaamosta. Oma edellisen omistajan maahantuomaan sain huoltotiedot kun auto oli minun nimissä, rekisterikilven aluslevyn perusteella kävin ne kysymässä ja siellähän se ainoa merkitsemätön huolto oli tehty

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  5.01.2018     kello on 19:25 ---On tuossa 320 istuttu tosissaan, kun kuskin penkkiä katsoo. Rampattu sisään ja ulos kun on tuolla km määrällä alkanut rutistua.

--- Lainaus päättyy ---

Mersun tyyppivika. Nahka menee rikki jo alle 50 tkm.

Ei käsitä miten ne on voinut tuon penkin reunanahan kestävyys olla noin heikko.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  5.01.2018     kello on 19:47 ---Mersun tyyppivika. Nahka menee rikki jo alle 50 tkm.

Ei käsitä miten ne on voinut tuon penkin reunanahan kestävyys olla noin heikko.

--- Lainaus päättyy ---
Ja kun se olisi ainut heikko paikka niin olisi asiat hyvin. Mutta se siitä kaikissa autoissa on omat vikansa. Tuo penkin reuna menee aika äkkiä puhki mitälie keinonahkaa lienee.

Teukka-74:
Ihmetytti kyllä itseäkin tuo penkin kunto. Joka pirssissä omat ongelmat mutta jos ne on kalliita ongelmia niin niitä haluaa kiertää kaukaa.
Muutoinhan kyseinen pirssi on ainakin minun silmääni hyvännäköinen ja sopivan kokoinen että sen saa vielä parkkiinkin.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  5.01.2018     kello on 20:26 ---Ihmetytti kyllä itseäkin tuo penkin kunto. Joka pirssissä omat ongelmat mutta jos ne on kalliita ongelmia niin niitä haluaa kiertää kaukaa.
Muutoinhan kyseinen pirssi on ainakin minun silmääni hyvännäköinen ja sopivan kokoinen että sen saa vielä parkkiinkin.

--- Lainaus päättyy ---
Siinä iltalukemista tasoittamaan kuumetta
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=42634

Tuo siis koskien v6 cdi ja ketjun aloittaja siis pitää mersun korjaamoa että ei ole mitään tuulesta temmattuja juttuja.
Sit kun tuon oot kahlannu läpi niin Googleen hakusanoiksi om651 kampiakseli + jakopää niin taas tulee mieleen että voiko mitään ostaa.
Nykyautot on suunniteltu kestämään korkeintaan 200tkm kaikki mikä menee yli on onnenkauppaa.

Edit: minulla siis on ollut mersu ja ja näitä uudempia cdi laitteita nimenomaan. Minulla ei ole sitä tautia että omaansa pitää kehua vaan saat tästä ihan rehellisen mielipiteen: jos remontit pitää teettää niin älä osta noin vanhaa ja paljon ajettua. Tosin tuo 4 koneinen kannattaa selvittää eka rekkarilla siinä voi olla jo jakopää tehty tai hyvässä lykyssä koko kone vaihdettu. Longlife huoltoväli tekee tehtävänsä näille Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View