Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde vastaan Primus 2490.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 30.12.2017 kello on 20:01 ---Lämmin ilma sisältää happea vähemmän eli vähän kaksinkertanen piippu juttu ;)
--- Lainaus päättyy ---
Olin just kirjoittamassa samasta asiasta. Raja on kuin veteen piirretty viiva, eli missä se hyöty kulkee. Minun ammattitaito ei riitä sen kertomiseen. :-[
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 30.12.2017 kello on 20:06 ---Olin just kirjoittamassa samasta asiasta. Raja on kuin veteen piirretty viiva, eli missä se hyöty kulkee. Minun ammattitaito ei riitä sen kertomiseen. :-[
--- Lainaus päättyy ---
Eikä minun. Mutta jos Primus hörppii sisäänsä pakkasilmaa ja Alde pakokaasulämmöstä haalistunutta ilmaa, niin sillä lienee merkitystä.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.12.2017 kello on 20:11 ---Eikä minun. Mutta jos Primus hörppii sisäänsä pakkasilmaa ja Alde pakokaasulämmöstä haalistunutta ilmaa, niin sillä lienee merkitystä.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä mikä tuossa on käytännön ero, kun eihän se Primuksen pannukaan ota sitä pihailmaa ihan suoraan. Siellähän se pannu on kotelossa. Että onko ero paloilman otossa Alden ja Primuksen välillä kovinkaan suuri. En tiedä.
Eiköhän se oleellisin asia ole palopesä ja pannun rakenne.
Primus pannuhan kylmenee nopeampaa, kun ei ole toiminnassa, kuin Alde, ja Alden ympärillä on myös ns lämminvesivaraaja, joten ajattelisi, että tässä mielessä Alde on tehokkaampi.
Turhan Höpöttäjä:
Ahah. Taisi väliin tulla yksi valvojahonokki, kun kirjoitukset poistuu. No olkoon tämä nyt tässä. Ajattelin vain, että jos virittäisi keskustelun ihan karavan aiheesta. ::)
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 30.12.2017 kello on 20:31 ---Ahah. Taisi väliin tulla yksi valvojahonokki, kun kirjoitukset poistuu. No olkoon tämä nyt tässä. Ajattelin vain, että jos virittäisi keskustelun ihan karavan aiheesta. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mielestäni ei ole poistunut mitään tekstejä, tai en ainakaan ole huomannut. Kirjoita vain, mitä mieleen asiasta tulee....
Hyvä aihe.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta