Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton renkaat

<< < (3/14) > >>

Haoltu:

--- Lainaus käyttäjältä: ajuri - 24.12.2017     kello on 14:15 --- Kiitos Seppo. Ajattelin juuri noin toimia kuin sinäkin. Hyvä tuki ajatukseeni. Pari kesää ja talvea varmaan meidän ajoilla toimii ja sit uudet. Eikä tarvii mullata renkaita edes takas. Nää on tietysti näitä juttuja ja mielipiteitä on monia. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Olen vannoutunut kitkarenkaan käyttäjä. Jää turha rengasjumppa  vähemmälle.
 Nopeus täytyy vaan sovittaa tarvittaessa olosuhteiden mukaan.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Haoltu - 24.12.2017     kello on 14:29 --- Olen vannoutunut kitkarenkaan käyttäjä. Jää turha rengasjumppa  vähemmälle.
 Nopeus täytyy vaan sovittaa tarvittaessa olosuhteiden mukaan.

--- Lainaus päättyy ---
Ajelin kolme talvea kitkoilla ja täytyy sanoa, että nollakelillä vähän nuljut olivat verrattuna nastakumeihin. Mutta kukin tavallaan. mulle auto on sen verran arvokas peli ja itseni ja muiden henki kallis etten hyväksy kuin parasta alle.

ose:
Matkailuautossa toista talvea Bridzestone kitkat, menettelee kun ajaa liukkaalla erityisen varovasti. Henkilöautossa oli ostaessa myös brikkerit, vaihdoin pois, ei niillä kevyessä autossa liukkaalla mitään tee.

Joko:
Onko auto etu vai takavetoinen? Itse ajelin läpi vuoden maxi ducatolla kesärenkailla (laillista kun oli ka. Silloin siis ei ollut ka talvirengaspakkoa). Oli niin vähäistä se talvikelissä että ne päivät kun liukasta oli niin pärjäsi erittäin hyvin kun otti huomioon että alla ei ole huippurenkaat. Auton massa jo yksistään vaikuttaa paljon ja se että paljonko vetävillä pyörillä on painoa. Ei tulisi mieleenkään ajaa tolla henkilöautolla samanlaisella rengastuksella mut painavassa pakusta ei kyllä ollut mitään ongelmia. Nykyisellään kyllä sprintterin alle nastat pyörittelee mieluusti kun se on 90% emännän ajossa. Pääseepähän paemmin liikkeelle ainakin.
Vaunuun meinaannkans keväällä laittaa kitkat alle. Jos tulee jokunen talviaikana reissu niin ei tarvitse renkaita sitävarten vaihdella eikä ostaa toisia vanteita.

norlet:
Jää ja lumipolannehan se on missä nasta puree muuten renkaan kumi materiaalihan ja kantit/lamelit on se mikä tiellä pittää.... ainut et muistaa et renkas kovettuu ajastaan ja kun kantti vähän pyöristyy niin alkaa se talvi/lumi pito kärsimään...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View