Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton renkaat

<< < (2/14) > >>

ktako:
Enpä tiedä kannattaako alkaa pihtaamaan nyt renkaissa kun kyseessä on kuitenkin aika pieni menoerä kokonaisuudessa etenkin kun talvetkin ovat menneet tällaisiksi, että väliin sulaa ja väliin taas sohjosta jääkaljamakeliin. Kunnon rengastus on turvallisen matkanteon paras tae. Thumb

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 24.12.2017     kello on 12:45 ---Enpä tiedä kannattaako alkaa pihtaamaan nyt renkaissa kun kyseessä on kuitenkin aika pieni menoerä kokonaisuudessa etenkin kun talvetkin ovat menneet tällaisiksi, että väliin sulaa ja väliin taas sohjosta jääkaljamakeliin. Kunnon rengastus on turvallisen matkanteon paras tae. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kitkoilla itse olen ajanut eteläsuomen talvet ja kyllä ne täyttää kunnon rengastuksen vaatimukset. Kelit vaihtelee jopa muutaman kilometrin matkalla tähän aikaan vuodesta kun meri on vielä avoin

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 24.12.2017     kello on 13:24 ---Kitkoilla itse olen ajanut eteläsuomen talvet ja kyllä ne täyttää kunnon rengastuksen vaatimukset. Kelit vaihtelee jopa muutaman kilometrin matkalla tähän aikaan vuodesta kun meri on vielä avoin

--- Lainaus päättyy ---

Ja sulla paino vetävillä.

ajuri:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 24.12.2017     kello on 11:25 ---Toistakymmentä vuotta ajellut ympäri vuoden kitkoilla. Kaikkihan tietenkin alkoi lähinnä Saksan nastakiellosta. Hieman kun miettii reittejä eikä tunge ihan joka paikkaan,  niin ihan kelvollisesti pärjää.  Harvoin matkailuautolla joutuu tilanteeseen, missä kaivataan renkaiden huippuominaisuuksia . Ja jäähän syksyn-kevään vaihtorallikin pois, varsinkin kun tällainen hieman ikääntynyt mies ei oikein jaksa nostella 25-30 kiloa painavia renkaita.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos Seppo. Ajattelin juuri noin toimia kuin sinäkin. Hyvä tuki ajatukseeni. Pari kesää ja talvea varmaan meidän ajoilla toimii ja sit uudet. Eikä tarvii mullata renkaita edes takas. Nää on tietysti näitä juttuja ja mielipiteitä on monia. ;)

ajuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 24.12.2017     kello on 12:05 ---Sanoisin että järkevää olis. Ei tarttisi uusia kuin yhdet renkaat. Tuolla vuotuisella ajomäärällä talvirenkaat ei ikinä kulu loppuun vaan nenkovettuu ja menettää pitonsa. Osta talvea vasten uudet kitkat niin ajat niillä silloin 2 talvea ja 2 kesää. Kolmatta talvea vasten sitten vähän tutkia ja arvioida että vieläkö menee vai vaihdetaanko uudet.  Ja c renkaat varmaan kyseessä niin kitkoissa missä on vaikka 5 milliä pintaa niin ihme kyllä niille on meillä aina löytynyt vielä ostaja vaikka minun silmissä ne on loppu. Mut  vähällä jaolla tuollaisillakin ajaa vielä monta kesää .

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View