Yksi kortti riittää hautaan saakka 

|
Yksi kortti riittää hautaan saakka
![]() Yksi kortti riittää hautaan saakkaSullapa tuo on jo mennyt vanhaksi! Voimassa tuo näkyy olevan kun kerta vielä kirjoittelee
![]() Lerssisellä pätevyyksiä piisaa. Ei huono asia ainakaan työnantajan kannalta, kun hommiin ottaa.
Oma tulityökortti päässyt vanhentumaan... Sullapa tuo on jo mennyt vanhaksi!Lueppa tarkemmin 2.11.2017 - hautaristi viimeisenä ![]() Ne korttikoulutukset mihin olen osallistunut ovat olleet huuhaata."Loppukoe" pidetään niin monta kertaa että kaikki kurssiin osallistuneet pääsee läpi. Osaamisella ei ole mitään merkitystä.
Viimeisimmällä "työturvallisuuskurs silla", joka käytiin suomeksi oli ranskaa puhuva henkilö. Ei osannut suomea, auttavaa englantia. Sai kortin.
Ne korttikoulutukset mihin olen osallistunut ovat olleet huuhaata."Loppukoe" pidetään niin monta kertaa että kaikki kurssiin osallistuneet pääsee läpi. Osaamisella ei ole mitään merkitystä.Sillon kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta, niin tulos on juuri tämä. Onnittelut kortinjohdosta. Eikö kaikilla ole ELÄMÄ kortilla kun kortit loppuu niin se on siinä .
monet tähtää pitkään elämään syömällä ja olemalla "terveellisesti", mutta unohtavat siinä sammalla elämän laadun.
mieluummin lyhyt ja mukava elämä, kuin pitkä ja katkera. monet tähtää pitkään elämään syömällä ja olemalla "terveellisesti", mutta unohtavat siinä sammalla elämän laadun.Tiedä siitä elämänlaadusta, jos viihteellä on koko ajan..... Elämähän oli kortilla jo aika päiviä sitten. Nykyisin nämä kuskit vikisee kun pitää kurssille mennä. Ennen aikaa ne pyrki että pääsi hommiin.
Kautta aikojen yksi ensimmäistä suomessa myönnettyjä ARD ajolupijia. Tarvittiin kymmenelle ukolle luvat aja säteilevää tuotetta euroopan alueella ja järjestettiin kurssi jälkeen melkoisen taistelun työvoima hallituksen kanssa joka suhtaautui kielteisesti asiaan. 6 kuukautta etsittiin kouluttajaa jolle saataisiin luvat. Ja kun löydettiin semmoinen joka lähti asiaa ajamaan omia teitään saatiin homma aikaan. kortissa säiliö luvat uupuen 1 ja 2 luokan. Kappelle tavarassa täydet luokat. ![]() P.s Tänä päivänä näkee kuskin poltto-aine laskusta onko oppinut vai ei. Ne korttikoulutukset mihin olen osallistunut ovat olleet huuhaata. rahastusta ainakin. ei ole vielä sellaista aihetta edes löytynyt, josta kouluttajalla olisi asiaa se 8h. kaikkea huuhaata jutellaan ja kortin saa käteen jos vaan jaksoi paikalle tulla, kouluttaja käärii rahat ja muita paikallaolijoita vtuttaa se turhaan istuminen. ja kaikki sama turhuus aina 5vuoden päästä uudestaan... Elämähän oli kortilla jo aika päiviä sitten. Nykyisin nämä kuskit vikisee kun pitää kurssille mennä. Ennen aikaa ne pyrki että pääsi hommiin.Minä taisin istua Suomen ekalla ADR kurssilla, jos oikein muistan.... Lupasivat ikuisen kortin, mutta pettivät. ![]()
älä puhu höpöjä. näkee siitä jotain, mutta ei läheskään kaikkea. jos esimerkikiski ajojärjestely on surkeaa, näkyy se polttoainelaskussa. |