Nostampa pikkaseen.
|
Muistetaanpa vähäosaisiakin!
Laitoin jo pataan kaupungilla reippaan summan, siinä ei tarvitse antaa itsestään tietoja mihinkään, eri hyväntekeväisyysjär jestöt tuppaavat alkaa lähettämään postia, arpoja, kalentereita, tilillepanokortteja jatkuvalla syötöllä kun saavat lahjoittajasta tietoa. Mutta erittäin hyvä asia, tämäkin keräys
Jos tuonne pataan panee esim.kympin ,niin paljonkohan mene autettavalle?
Paljonko jää välille Jos tuonne pataan panee esim.kympin ,niin paljonkohan mene autettavalle? Menee mitä menee. Jos et laita mitään niin autettavallekaan ei mene mitään ![]() Menee mitä menee. Jos et laita mitään niin autettavallekaan ei mene mitäänMinulla on jotenkin jäänyt sellainen käsitys että Pelastusarmeijalla "hävikki" on pienin noista järjestöistä. Ainahan niissä osa avustuksista menee kuluihin. Jos tuonne pataan panee esim.kympin ,niin paljonkohan mene autettavalle?10€ se pata on frelssiksen oma. 10€ se pata on frelssiksen oma. Eihän mikään systeemi pyöri kuluitta.... Eihän mikään systeemi pyöri kuluitta....Nuo padan pitelijät on kaupungilla frelssiksen työläisiä, ei kai kulurakenne muutu siitä mitä ne tekee järjestön palveluksessa. Laulaako lauluja vai piteleekö pataa. Jos tuonne pataan panee esim.kympin ,niin paljonkohan mene autettavalle? https://karavaanari.org/index.php/topic,18009.msg349650.html#msg349650 Laitoin jo pataan kaupungilla reippaan summan, siinä ei tarvitse antaa itsestään tietoja mihinkään, eri hyväntekeväisyysjär jestöt tuppaavat alkaa lähettämään postia, arpoja, kalentereita, tilillepanokortteja jatkuvalla syötöllä kun saavat lahjoittajasta tietoa. Mutta erittäin hyvä asia, tämäkin keräys Samasta syystä olen minäkin siirtynyt antamaan lahjoitukseni vain sellaisiin keräyksiin, joihin sen voi tehdä nimettömänä. Meidän perheeseen on tullut tämänkin joulun alla toistakymmentä tilillepanokorttia avoimella summalla lahjoituksia pyytämään. Pelastusarmeijakin muistaa meikäläistä 2-3 kuukauden välein tilillepanokortilla antamaan lahjoitusta. Sinällään ihan kannatettaviin kohteisiin olevilla keräyksillä. Vielä muutama tunti aikaa osallistua tuohon keräykseen.Mielestä ni erikoista jos ei tuota tavoite summaa saada kerättyä.
Porukat ajelee lähes sadan tonnin autoilla ja tiukkaa tekee muutamista kympeistä :-( Minulla löytyy pienestä eläkkeestä aina kymppi hyvään tarkoitukseen,mutta minulla lukeekin kaikkien ajoneuvojen omistajan kohdalla oma nimi.Vanhojahan nuo on mutta maksettuja. Modet voi poistaa viestin jos joku tästä herneen vetää nenäänsä.
Laitoin jo pataan kaupungilla reippaan summan, siinä ei tarvitse antaa itsestään tietoja mihinkään, eri hyväntekeväisyysjär jestöt tuppaavat alkaa lähettämään postia, arpoja, kalentereita, tilillepanokortteja jatkuvalla syötöllä kun saavat lahjoittajasta tietoa. Mutta erittäin hyvä asia, tämäkin keräys Eipä tule mieleen, että tähän antamieni lahjoitusten ansiosta olisin saanut minkäänlaista postia. Muista en tiedä, kun en ole muihin laittanut mitään. Tämä riittää minulle. Tärkeintä taitaa asiassa olla tuo lahjoitus. Toisarvoista se mitä kautta sen tekee. Toivottavasti moni lahjoittaa omaksumallaan tavalla.
|