Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Auton vaihdon pohdintaa

<< < (20/34) > >>

ajuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  7.12.2017     kello on 21:41 ---Korirakenne on aika useasti puu ja styroxi tai puu ja uretaani. Muovirimoja ei taida olla vielä tuonikäisissä.  Ekana kai puuvapaa kori on tullut kabeen ja lmc? Mut sinänsä asialla ei merkitystä => vesi täytyy kuitenkin saada pysymään ulkona oli eriste ja runko sitten mitä tahansa. Sisäpinta o kuitenkin vaneria että se sitten viimekädessä kastuu ja mätänee ja työmäärä on kokolailla sama kun sitä aletaan korjaamaan. Toki itse laskisin plussaa jos olis uretaani eristeet mutta ei autoa minusta ainakaan käytettyä ostaessa oikein niiden perusteella voi valita. Katoaa liikaa ehdokkaita listalta ja budjetti pomppaa taas.

--- Lainaus päättyy ---
  Juu ei ole mikään helppo valinta kun auton vaihtoon alkaa ja vieläpä aika kokemattomana. Hyviä asioita tullut paljon tänne ja kiitos siitä kaikille. Saapi nähdä miltä Nummelan auto sit oikeesti vaikuttaa. Hätäillä ei kyllä kannata sillä näitä asuntoautoja tulee jatkuvasti lisää ja lisää myyntiin. Toivottavasti vaan osaa valita sellaisen ettei heti ala joku seikka autossa pännii. Aikaa kuitenkin tavi haeskella mieleistään, niin budjettiin sopivaa kuin mieleistään. Nyt vaan kohti Nummelaa ja jäitä hattuun Thumb  ja sieltä sit Vantaalle.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  7.12.2017     kello on 21:41 --- Ekana kai puuvapaa kori on tullut kabeen ja lmc?
--- Lainaus päättyy ---

Hymereissä on toki pohjassa puuta, mutta seinärakenteissa ei ole olut ihan vähään aikaan. Pual -rakenne vuodesta 1979 (autoissa), jos en väärin muista,  se ei vety. Toki voi vuotaa, jos huonosti tiivistetty läpivienti tai kolaroitu.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.12.2017     kello on 09:52 ---Hymereissä on toki pohjassa puuta, mutta seinärakenteissa ei ole olut ihan vähään aikaan. Pual -rakenne vuodesta 1979 (autoissa), jos en väärin muista,  se ei vety. Toki voi vuotaa, jos huonosti tiivistetty läpivienti tai kolaroitu.

--- Lainaus päättyy ---
Mikäs sielä hymerin seinän sisäpintana on? Yleensähän sielä on pinnoitettu vaneri joka sitten kastuu jos jokupaikka vuotaa. Nuo kulkee hieman käsikädessä eli nämä uudet "longlife ja puuvapaat " korit alkaa olla semmoinen juttu että ei enää aivan jokatoknenkaan caravan huolto pysty sitä koria korjaamaan. Sanoisin ettei kannata liikaa miettiä sitä asiaa. Kosteusmittaus vuosittain ja pitää kaluston tuoreena niin voi keskittyä enemmän käyttöön vaikuttaviin tekijöihin. Jos itselle pitäis asuntoauto laittaa eikä tarttisi itse maksaa niin jotenkin olen ihastunut S hymeriin mersun 519 alustalla. Maksaa vain likelle 100ke vielä alkaen.

MCL:
Olenko väärässä, kun muistelen, että Hymer palasi vuosiksi puurunkoihin joskus 90-luvulla?

Hutikuti:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL -  8.12.2017     kello on 11:47 ---Olenko väärässä, kun muistelen, että Hymer palasi vuosiksi puurunkoihin joskus 90-luvulla?

--- Lainaus päättyy ---

Ainakaan tuossa minun -91:ssä ei ole puuta ikkunoiden ympärilläkään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View