Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Auton vaihdon pohdintaa
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 8.12.2017 kello on 10:08 ---Mikäs sielä hymerin seinän sisäpintana on? Yleensähän sielä on pinnoitettu vaneri joka sitten kastuu jos jokupaikka vuotaa.
--- Lainaus päättyy ---
Sentapainen on. Väliin ei vain vettä pääse, koska rakenne on täysin kiinteä, PU-vaahto puristettu alumiinin ja tuon levyn väliin. Sitä en tiedä, voisiko nurkissa tai lattian saumoissa tulla ongelmaa.
----
Minulla ei ole tietoa, olisiko Hymerissä ollut välillä puurakenteita. Omassa (2009) ainakin on edellä kuvailemani.
Catiska:
On sillä rakenteella merkitystä ihan eristävyydenkin kannalta katsottuna. Puu/styroksi ei vastaa eristävyydeltään vastaavaa PUAL rakennetta.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.12.2017 kello on 13:04 ---Sentapainen on. Väliin ei vain vettä pääse, koska rakenne on täysin kiinteä, PU-vaahto puristettu alumiinin ja tuon levyn väliin. Sitä en tiedä, voisiko nurkissa tai lattian saumoissa tulla ongelmaa.
----
Minulla ei ole tietoa, olisiko Hymerissä ollut välillä puurakenteita. Omassa (2009) ainakin on edellä kuvailemani.
--- Lainaus päättyy ---
Aika vähän löytyy ihan valokuvia tuosta rakenteesta esimerkiksi niin että olisi reikä seinässä mistä näkisi. Itsekkään ei viitsi reikää tehdä tuon vuoksi. :)
tsahkali:
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 8.12.2017 kello on 13:15 ---Aika vähän löytyy ihan valokuvia tuosta rakenteesta esimerkiksi niin että olisi reikä seinässä mistä näkisi. Itsekkään ei viitsi reikää tehdä tuon vuoksi. :)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on, kun käytin sähkön läpiviennin irti. Vaan ei löydy tähän hätään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta