Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Auton vaihdon pohdintaa

<< < (21/34) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  8.12.2017     kello on 10:08 ---Mikäs sielä hymerin seinän sisäpintana on? Yleensähän sielä on pinnoitettu vaneri joka sitten kastuu jos jokupaikka vuotaa.
--- Lainaus päättyy ---

Sentapainen on. Väliin ei vain vettä pääse, koska rakenne on täysin kiinteä, PU-vaahto puristettu alumiinin ja tuon levyn väliin. Sitä en tiedä, voisiko nurkissa tai lattian saumoissa tulla ongelmaa.

----
Minulla ei ole tietoa, olisiko Hymerissä ollut välillä puurakenteita. Omassa (2009) ainakin on edellä kuvailemani.

Catiska:
On sillä rakenteella merkitystä ihan eristävyydenkin kannalta katsottuna. Puu/styroksi ei vastaa eristävyydeltään vastaavaa PUAL rakennetta.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.12.2017     kello on 13:04 ---Sentapainen on. Väliin ei vain vettä pääse, koska rakenne on täysin kiinteä, PU-vaahto puristettu alumiinin ja tuon levyn väliin. Sitä en tiedä, voisiko nurkissa tai lattian saumoissa tulla ongelmaa.
----
Minulla ei ole tietoa, olisiko Hymerissä ollut välillä puurakenteita. Omassa (2009) ainakin on edellä kuvailemani.

--- Lainaus päättyy ---

Aika vähän löytyy ihan valokuvia tuosta rakenteesta esimerkiksi niin että olisi reikä seinässä mistä näkisi. Itsekkään ei viitsi reikää tehdä tuon vuoksi.   :)

tsahkali:

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: smy -  8.12.2017     kello on 13:15 ---Aika vähän löytyy ihan valokuvia tuosta rakenteesta esimerkiksi niin että olisi reikä seinässä mistä näkisi. Itsekkään ei viitsi reikää tehdä tuon vuoksi.   :)

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on, kun käytin sähkön läpiviennin irti. Vaan ei löydy tähän hätään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View