Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Auton vaihdon pohdintaa

<< < (4/34) > >>

Mautoilija:
Ei edes toista sivua, niin keskustrelu juuttuu lämmittimeen. :-*

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Haoltu - 29.11.2017     kello on 22:10 ---Olen samaa mieltä. Kyllä B-kortilla ajettavia löytyy. Projektini  pituus 637 cm + vetokoukku. Kokonaispaino 3500 kg. Kantavuus 1385 kg.
Juuri tänään laskeskelin tyhjän hylsyyn aloituksen jälkeen painoa tulleen noin 250 kg. Jos tulee vielä sama määrä, ei edelleen ole ongelmia painon kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Rakennat itse, jolloin laitat siihen mitä haluat.

Jos tehdasvalmisteinen auto painaa tehtaalta lähtiessään ilman lisävarusteita luokkaa 3100-3200 kg, on se normaalisti varustettuna ja lastattuna aina ylipainoinen. Minulla lukee otteessa 2990 kg. Katsastuksessa painoi laihan katsurin kanssa säiliöt tyhjinä ja vain vähän tavaraa mukana jotain väliltä 3200-3250 kg.

Mutta kuten sanottua, suurin osa ei välitä painoista eikä jotkut nopeusrajoituksesta . Valinta on oma, viranomaiset reagoi, jos reagoi.

matson1:
Jos aiot talvella reissailla kovilla pakkasilla niin kyllä se tuo alde on silloin paras vaihtoehto. Itsellä ollut trumalla kaksi autoa ja nyt aldella niin voin sanoa että kyllä eron huomasi selvästi, alden lämpö oli tasaisempi ja äänettömämpi.
Samoin totesi kaverinikin joka vaihtoi autoa ja entisessä oli truma ja nykysessä alde.
Mielipiteitä toki on ja niistä ei kannata väitellä, paras olisi kun itse pääsisit asiaa kokeilemaan pakkasella.
Mut onnea hyvän talviauton etsintään.

seppoko:
Kun tämä meni kinailuksi Alde/Truma, niin kerrottakoon myös, minkä mallisesta Trumasta mainitaan.  Niissä on niin suuria eroja.

Catiska:
Ja vielä suurempia eroja on lämmön jaon toteutuksessa. Mutta eiköhän tästä asiasta löydä tietoa tältä palstalta enemmän kuin tarvitsee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View