Ilmailualalla kunnossapitohommiss a. 14vuotta näitä hommia, paikkakunta ja firman nimi on vain vaihtunut välillä.
|
Ilmailualalla kunnossapitohommiss a. 14vuotta näitä hommia, paikkakunta ja firman nimi on vain vaihtunut välillä.
Raskaskonemyyjä viimeiset 15v. Kahdeksanvuodenpääs tä alkavat maksamaan olemisesta. Auto hankittu olemisajankulumista varten.
Ilmailualalla kunnossapitohommiss a. Katos. Niitäkin hommia tehty, mutta lopetin ennenkuin aloitit. ![]() Maarakennuskoneita ajellu jo 30v ammattina, sitä ennen harrastuksena tehdastyön ohessa. Taksia tuli ajettua nuorena ja vartiointi liikkeen piirivartiointia lisähommana viikonloppusin. Nyt tekis mieli joutomieheksi kun selkäki kiukuttelee vaan eihän sinne pääse, 9 v vielä viralliseen
Kivipaalainten korjausmies.
Puuseppä. Tällä hetkellä kierrätyskeskuksess a työnjohtajana. Kaikenlaista on tullut tehtyä mm. asennushommia ja maanviljelyä. Vielä olisi 5 vuotta viralliseen ja 43 vuotta tehtyjä takana.
Ohjelmistosuunnitte lua ja testausta. Työura pääasiassa tukiasemien tuotekehityksessä.
Talojen sähköpuolen kunnossapito ja saneeraus ensisijaisesti, joskus tehty uudiskohteitakin muttei moneen vuoteen enää. Yrittäjänä 10 vuotta.
Vapaaherrana jo viisi vuotta, sitä ennen monissa eri ammateissa. Viimeiset 25 vuotta Suomessa ja niistä viimeisimpänä levyseppä-hitsaajana. Nykyisin hoitelen lasten lapsia ja harrastan karavaanailua sikäli mikäli rahat riittää. 16 vuotiaana muutin vieraaseen maahan ja kun sieltä 22 vuotta myöhemmin palasin, kyselivät kaverit "etkö viihtynyt". Alumiinista, rosterista ja nyt viimeiseksi pataraudasta olen särpimeni hankkinut. Sunnuntaina 3.12 Kyprokselle, tuleekohan muita oli edullinen tarjous karavaanareille ? (n. 4-5 kk sitten)
Myyntihommissa viimeiset 20v, vielä puoli vuotta ja sitten vapaaherraksi. Lähdössä myös tuolle kyproksen reissulle, avaanpa sille oman jutun tuonne ulkomaan matkailun puolelle.
Oulusta 60km Kajaanin suuntaan. Suomen ensimmäisestä laatukunnasta Utajärveltä Ei liity tähän mitenkään, mutta mä toin Lauantaina Utajärven liikekeskukselle pitkiä kattoelementtejä ![]() Ei liity tähän mitenkään, mutta mä toin Lauantaina Utajärven liikekeskukselle pitkiä kattoelementtejä Mihinkä tänne? Kinnusen Myllylle vai? Mihinkä tänne? Kinnusen Myllylle vai? Siihen, mitä rakennetaan siihen osuuspankin taakse. |