Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Led-lisävalot

<< < (75/106) > >>

TValtonen:
Saman havainnon tein noista kiinnikkeiden hammastuksista, mahdoton säätää korkeus tarkasti sopivaksi. Itse sain paremmaksi laittamalla alumiiniprikan väliin.
Tässä linkki lisävalosta tekemääni videoon:
https://youtu.be/XYbwM2xLzNU

Lerssinen:
Katolla mulla on tanko, parhaiten ne toimii edelleen ylhäältä vaikka olis kuinka kallis lamppu tahansa.. Saa sen etualan lämpäreen hyötykäyttöön kun valaisee ylhäältä alas eikä mistään kilven päältä vaakaan..

seppoko:
Miten paljon maskiin upotetut ledbaarit estävät moottoritilan ilmanvaihtoa ja moottorin hengitystä?

Karabiilisti:
valvontakäyttöön testaillut tuollaisia IR valonheittimiä...se llasia voisi laittaa vapaasti auton nokkaan ja tehoa sais olla enempikin kun ihminen ei tuota valoa näe....
IR lasit vaan päähän ja tie olisi kuin päivällä...  8)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 27.10.2019     kello on 20:41 ---Katolla mulla on tanko, parhaiten ne toimii edelleen ylhäältä vaikka olis kuinka kallis lamppu tahansa.. Saa sen etualan lämpäreen hyötykäyttöön kun valaisee ylhäältä alas eikä mistään kilven päältä vaakaan..

--- Lainaus päättyy ---
Lumipyryssä ainakin kattovalot ovat huonot...

Kuorma-autoissa on useimmiten toiset apupitkät alhaalla, joten valoja voi kelin mukaan vuorotella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View