Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Led-lisävalot
hartsakoski:
Sanoisinko että tyylinsä kullakin :o.
Hesus:
näkyykös nyt mun tuossa edellisessä viestissä kuva? äsken ei tainnut ainakaan näkyä.
Mä olen hieman ihmetellyt noiden ledbarien jaloissa ja rungoissa olevia nystyröitä/uria. Ovat usein niin harvoja, että aina "seuraavaan napsuun" on varmaan jotain 10asteen ero valossa, eli äkkiä monta metriä suuntauksessa. Eli vain tuurilla saa suunnattua optimaaliselle korkeudelle.
Eihän tälläisiä ollut vanhoissa lisävaloissakaan, pelkkä sileä kupera säätöosa. Tiettu nyt kun on nystyrät, niin ei korkkaa kierteet niin helposti kun ei tartte hampaat irvessä kirrata ja valo pysyy silti aina samassa asennossa.
Mutta mun mielestä riittäis että toisessa kappaleessa olis ne urat ja toinen sileä, sekin pitäisi ja pystyisi täysin portaattomasti säätämään.
Dodgeen kans laitoin ledbarin, en saanut mitenkään suunnattua hyvin ennenkuin laitoin jalkojen ja valon rungon väliin prikat, niin ettei ne nystyrät osu enää toisiina.
arska100:
Tälläinen valo tuli laitettua m-autoon
T-Cat:
Syksyllä vaihdoin halogeenit led tankoon. Lisävalotelineen korvakot oli etuviistoon, piti tehdä n. 10 asteen kiilat alumiinista jotta valon sai suunnattua. Olen samaa mieltä noista hammastuksista säädössä, tuurissaan että suuntaus onnistuu.
Karabiilisti:
onk ketään laittanut noita katolle?
Sieltähän ne hirvet paraiten valaisee....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta