Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Led-lisävalot

<< < (58/106) > >>

pamaus:
Varmaan sitten ruuvaisin led valon oman auton nokalle, jos kaukovalot olisivat huonot.

Toistaiseksi eivät lisäasenteiset led-valot käänny ratin asennon mukaan tai sellaisia ei ole vielä minulla tullut vastaan.

megaman:
https://www.nettiosa.com/led-huomivalot_ja_sumuvalo_yhdistelma

Ehkä tollaset voisi jopa laittaa.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.10.2018     kello on 19:39 ---Mitäs kinattavaa tuossa on?
Totuushan on, että monessa autossa lähivalot ovat huonot.
Onko tuo 'testi' sitten vertailukelpoinen Suomeen tuotavien autojen suhteen, on sitten toinen asia.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla ainakin, paremmat valot, kun edelisessä XC70.Jo ei lasketa niitä kolmea lisävaloa mukaan.Enkä kyllä kaipaa enempää valotehoa mutta alas laitan lisäpitkä kiskon.

88k5:
Mä vaan kehun omiani.
Laillinen lisäpitkä 100W (6000lm) 65cm pötkö, 99€ kivijalasta - keulaan upotettu, piiloon. Mikä parasta, saa säädettyä niin ylös kuin halua (valaisualueen) sopivasti jatkaen auton omia pitkiä (dot).. Isompi ja korkeampikin menisi, mutta näillä ajaa vielä sateessakin kun sopivasti pistemäinen ilman "maailmanvalkaisua" (=työvalo  :D). Ollut jo 2v kiinni.

jip59:
Mulla vielä odottaa asennusta 120w 8500lm 45ref paneeli jossa 40x3w Osramin lediä. Kivijalkakaupasta 114.90€.  Olisi kai tuota vastaavan samanlaisen myös kiinassa valmistetun kuin tämänkin  saanut suoraan kkiinasta aavistuksen halvemmalla mutta mieluummin ostin suomalaisomisteises ta kivijalkakaupasta ja sain ennen ostopäätöstä sitä livenä hiplata. Jos vaikka mahdollisia ongelmia takuuaikana tulee niin mieluummin naapurikylässä suomenkielellä asioin kuin netin välityksellä kiinaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View