Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Led-lisävalot

<< < (57/106) > >>

Jeppe:

--- Lainaus käyttäjältä: hemppat - 20.10.2018     kello on 09:17 ---Olen sitä mieltä että nuo ledtangot on karsean näköisiä, sysirumia. Toinen on ne kiveniskusuojat konepellin etureunassa. Itse en pilaisi autoni ulkonäköä moisilla. Olen nähnyt fiksujakin toteutuksia jossa valo on upetettu maskiin.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä. En ikinä laittais tollasia virityksiä autoni nokalle. Auton omat tehdasxenonit tai ledit, niin ihan tarpeeks näkee, en oo koskaan ymmärtänyt niitä, kellä täytyy olla nokka täyteen valoja, nähdäkseen ajaa pimeällä.
Työautossa 2 xenonia katolla, omien lisäksi. Ihan riittävästi näkee.

Humppeli 1:

--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe - 21.10.2018     kello on 13:59 ---Samaa mieltä. En ikinä laittais tollasia virityksiä autoni nokalle. Auton omat tehdasxenonit tai ledit, niin ihan tarpeeks näkee, en oo koskaan ymmärtänyt niitä, kellä täytyy olla nokka täyteen valoja, nähdäkseen ajaa pimeällä.
Työautossa 2 xenonia katolla, omien lisäksi. Ihan riittävästi näkee.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä ovat karsian näköisiä valolaatikoita keulassa Thumbd

K.E.V:
+1

Haoltu:

Mielenkiinnolla seuraan tätä(kin) keskustelua puolesta / vastaan LED-valojen asennuksista / määristä. :-\

Kaikkien fundamentalistisemm at ovat oikeassa, vaihtoehtoa ei ole. Ymmärrykseni mukaan jokainen tekee kakun mieleisekseen omaan tarpeeseen / halunsa mukaisesti, oli kyse millaisesta rakennelmasta tahansa, kun täyttää lainkirjaimen.
Erästä sanontaa lainaten, "ei ole olemassa kahta samanlaista marjaa."

Toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään, puhumattakaan koko palkosta.  :D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Haoltu - 21.10.2018     kello on 17:04 ---
Ymmärrykseni mukaan jokainen tekee kakun mieleisekseen omaan tarpeeseen / halunsa mukaisesti, oli kyse millaisesta rakennelmasta tahansa, kun täyttää lainkirjaimen.
--- Lainaus päättyy ---

Mutta jonkun varustelu vaikuttaa muihinkin tiellä liikkujiin , varsinkin vastaantulijoihin.

--- Lainaus käyttäjältä: Haoltu - 21.10.2018     kello on 17:04 ---Toivottavasti kukaan ei vedä hernettä nenään, puhumattakaan koko palkosta.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä, samaa toivon  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View