Niin 4G myös, vai kulkeeko teilläpäin 4G maan alla ?
Kerroppa mullekin, miten 4G:n saa nopeammaksi puhelinsoitolla? Maksimissaan luvataan 100 ja vaihteluväli alkaa kympistä. Todettu nopeus on 1-3. Ei paljoa naurata.
|
Niin 4G myös, vai kulkeeko teilläpäin 4G maan alla ? Kerroppa mullekin, miten 4G:n saa nopeammaksi puhelinsoitolla? Maksimissaan luvataan 100 ja vaihteluväli alkaa kympistä. Todettu nopeus on 1-3. Ei paljoa naurata. Kerroppa mullekin, miten 4G:n saa nopeammaksi puhelinsoitolla? Maksimissaan luvataan 100 ja vaihteluväli alkaa kympistä. Todettu nopeus on 1-3. Ei paljoa naurata. Oletko testannut 3G:llä? Joskus nopeampi kuin 4G Miten tuo istuu siihen että nopeus vaihtuu halutuksi ihan puhelinsoitolla?Niin Meillä kyllä vörkkii kotona/vaunulla Ok
Oletko testannut 3G:llä? Joskus nopeampi kuin 4G Olen ja sillä mennään, 10-12 lataus yleensä. Mutta kun myydään 4G ja nopeus 10-100, niin harhaan johtavaa mainontaa Miten tuo istuu siihen että nopeus vaihtuu halutuksi ihan puhelinsoitolla? Eikös aiemmin mainittu moneen kertaan mikäli oma asuinpaikka antaa myöten. Kerroppa mullekin, miten 4G:n saa nopeammaksi puhelinsoitolla? Maksimissaan luvataan 100 ja vaihteluväli alkaa kympistä. Todettu nopeus on 1-3. Ei paljoa naurata. Onkos kaikki operaattorit testattu. Minä puhun omasta asuinpaikasta ja käyttämästäni operaattorista. Moneenko kertaan ja monelleko joutuu sanomaan täsmennyksen mikä mennyt ohi. NiinMullapa "parempi " reititin kun on vaunussa se oli Polar , Kotona Käpylä ja autossa Hymer . Todellisuudessa Huawei , kuten sinullakin. Kenttää on mutta tiedonvaltaväylä on vaan ahdas. Valokaapelista tulee soitolla lisää. Kuparikaapelista ei välttämättä jos keskukseen on matkaa kilometrejä. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/dna-ostaa-moi-mobiilin/b2def9a7-8850-4c12-bfac-99294aaeb26b DNA teho 4G rajattomasti kaikkee 50Mbit vauhdilla 16,90 per kk. DNA on ihan jeesh....Sain tuon juuri 2kk koekäytöön,, mittausten mukaan lataus on pyörinyt siinä 35-40 mbit vaudissa ja lähetys 10mbit luokkaa. Pingi 0n lähemmäs 30 kun se telialla on ollut 10-15. en kyllä tiedä mihin se vaikuttaa. DNA on ihan jeesh.... Minulla on Telian liittymä samoilla nopeuksilla ja hinnoilla. Nopeampaa en tarvi kun kotona pääsee max. 40 M nopeuksiin. 0.015sek. no siinäkin ajassa on kultamitalli menetetty... tiskin alla on aina parempia tarjolla... |