^
Mitä lie tarkoittanet jutullasi, mutta tuohan on ihan mahtava paikka! Kävin siellä itse heti, kun saari avautui yleisölle.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
^ Mitä lie tarkoittanet jutullasi, mutta tuohan on ihan mahtava paikka! Kävin siellä itse heti, kun saari avautui yleisölle. ![]() Ja allekirjoitus kertoo mitämieltä minä olen siitä tympeästä kiskomisesta ![]() Tossa kesän kynnyksellä heitettiin privaristeily m/s Merisaukolla (oli tuolloin yhteysveneenä Isosaareen). Vaan nyt kuljen sinne mieluiten omalla veneellä, ja yövynki mieluiten siinä Peninniemen poukaman vierasvenelaituriss a - pääsee pois silloin kun haluttaa ei tartte jäädä velviksi kivelle ![]() Olen 31 v sitten asunut 3kk Isosaaressa - kolkko kivi..On siellä oltu -73 jonkin aikaa, kai se 3kk oli. Sittemmin työn takia muutaman kerran käynyt. Upseerikerhosta ei uskalla kertoa mitään,vieläkään ![]() Kausipaikkalaiselle hieno ja exoottinen.
Löysin hieman lisätietoa tästä karavaanikylästä (http://visitisosaari.fi/isosaarenkaravaanikyla/) Sivuja: [1] Siirry ylös
|