Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Herrasmiehellä on aina käteistä?
seppoko:
Jo tänään huomasin, että minulla on käteistä Tanskaan. Reilu 10 kruunua löytyi laatikon pohjalta. Mitähän tekisi niillä??
Alan:
Piti olla viisumi, ryhmäviisumilla meni, kun matkustin seurueessa. Meno laivalla, paluu junalla, yö hotellissa perillä.
Tanskan kruunut talteen, pieni pesämuna ensi kerraksi. Thumb
Haapaniemen Paroni:
Nykysen toisen ammatin takia pitää olla käteistä.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.04.2018 kello on 12:01 ---
Venäjällä ei ihan kaikkialla mahda kannattaa kortilla maksaa.
--- Lainaus päättyy ---
Sen vähän mitä oon sieltä luotolla ostanut niin jokakerta on jokunen euro ollut lisätty laskuun. Tosin en tiedä onko näin muualla maailmassa tapana. Pankkipuolelta en oo moiseen kiinnittänyt huomiota. Oon usein myös nostanut ruplia automaatista.
Ruplan kurssi on tuossa rajan tuolla puolen ollut 73, ja siellähän se myös on vähän alakanttiin.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 28.04.2018 kello on 20:25 ---Sen vähän mitä oon sieltä luotolla ostanut niin jokakerta on jokunen euro ollut lisätty laskuun. Tosin en tiedä onko näin muualla maailmassa tapana. Pankkipuolelta en oo moiseen kiinnittänyt huomiota. Oon usein myös nostanut ruplia automaatista.
Ruplan kurssi on tuossa rajan tuolla puolen ollut 73, ja siellähän se myös on vähän alakanttiin.
--- Lainaus päättyy ---
Aikoinaan kun aloitin Vienan runokylät valokuvaukset ruplan kurssi oli 35. Vuosi oli 1996, ja jatkui kaksikymmentä vuotta. Se oli mukavaa aikaa. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta