Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Herrasmiehellä on aina käteistä?
jamppa508:
Tankkaukset hoidan lähes aina kortilla, yleensä käteistä jonkunverran mukana ja sillä makselen pienemmät ostokset, suomen rajojen ulkopuolella käytän ainoastaan käteistä
seppoko:
Onneksi oli käteisenä zloteja Puolan maaseudulla. Tankkasin, yritin maksaa korteilla. Vain magneettijuova olisi toiminut sillä asemalla. Vaan puhelin oli tuhonnut kaikista korteista juovan. Näin olen ymmärtänyt tämän asian.
Timontti:
Tietääkö joku, voiko Suomessa nykyisin tankata ulkomaalaisella luottokortilla? Minulla on pari ulkomailla asuvaa tuttua, joita tämä kiinnostaisi. He ovat joskus todenneet, että heidän korttinsa kelpaavat vain sellaisissa tankkauspaikoissa, missä käydään kassalla maksamassa. Sen kokemuksen jälkeen eivät ole viitsineet kokeilla, mikä on nykyisin tilanne automaattiasemilla.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Timontti - 14.10.2017 kello on 19:01 ---Tietääkö joku, voiko Suomessa nykyisin tankata ulkomaalaisella luottokortilla? Minulla on pari ulkomailla asuvaa tuttua, joita tämä kiinnostaisi. He ovat joskus todenneet, että heidän korttinsa kelpaavat vain sellaisissa tankkauspaikoissa, missä käydään kassalla maksamassa. Sen kokemuksen jälkeen eivät ole viitsineet kokeilla, mikä on nykyisin tilanne automaattiasemilla.
--- Lainaus päättyy ---
Pankkikortti on nyt siru aikaan kelvannut. Ja visa kanssa.
Ennen oli ongelma
Mangetti raita aikaan, ei toiminut kuin kassa paikoissa
Eli siru toimii, ainakin belgialaisen pankkikortin ja visan kera.
Alan:
Hain Forexilta nylkyhintaan muutaman tuhatta ruplaa, kun Jyväskylässä ei vaihtoehtoja ole. Ne on kai pakko käyttää kanssa, kun sijoituksena ruplat mahtaa olla samaa tasoa kuin uusi auto. Enpä vuosiin ollut törmännyt yhtä tylyyn asiakaspalveluun ja syykin selvisi, kun kuitista luin kotona vierasperäisen "myyjän" nimen.
Venäjällä ei ihan kaikkialla mahda kannattaa kortilla maksaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta