rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Ollaan alueella tai puskassa, mutta nyt on myös some-karavaanari  (Luettu 10006 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.08.2019 kello on 13:21
Ylilyöntihän tuo oli, siitä ei päästä mihinkään.

Itse, positiivisena henkilönä, yritän lukea kuitenkin viestin lävitse ja tuolloin huolen ymmärrän. Tai luulen ymmärtäväni.

Ongelma ei ole nätisti käyttäytyvissä ja luvallisissa puskissa olijoissa. Tuolloin heitä suojelee jokamiehenoikeus.
Sitten kun tuonne samaan puskaan meneekin henkilö joka ei osaa käyttäytyä, alkaa ongelmat.
Jos tuo sama henkilö menee vielä paikkaan mikä on erikseen kielletty, ongelmat vain moninkertaistuvat. Kaadetaan kemsat metsään, kaadetaan puita, sotketaan/roskataan jne. Tiedätte mitä tarkoitan.
Tuolloin tuo leimaa taas kaikki karavaanarit ja sitä Hämäinen uskoakseni pohjimmiltaan tarkoitti.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:50
  • Oululainen terwaporwari
^^^Tuon voin kyllä allekirjoittaa Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:22
Kalevassa oli artikkeli jossa nyk.puheenjohtaja teilasi puskaparkkilaiset täysin.

Tuohan on vain toimittajan versio Hämäläisen pääkirjoituksesta. Ei mitään uutta.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:52
  • viva la France
Tuohan on vain toimittajan versio Hämäläisen pääkirjoituksesta. Ei mitään uutta.

Sama teksti löytyy puheenjohtajan palstalta eli ei todellakaan toimittajan versio vaan ihan itsensä oma versio eli ei mitään uutta entisen typerehtimisen tilalle.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.08.2019 kello on 13:21
Ja tässä on tulevan puheenjohtajan, jo helmikuussa kirjoittama artikkeli missä sivuaa aihetta.http://www.yksityinen.net/sfc/millainen-oikean-karavaanarin-pitaa-olla/

• Matkailija
  • Viimeksi paikalla:14.05.2021 kello on 09:17
Irtisanouduin tänään sfc:stä syyksi pistin tuon puheenjohtajan tölväyksen vaikkakaan ei se ainoa syy ole. sfc tuntuu vain olevan näitten terassirakentajien ja kausipaikkalaisten oma klubi. Johon varsinkaan tälläisen alle 40:n on todella vaikea tuntea yhteenkuuluvuutta.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 5.12.2025 kello on 13:13
  • Etelä-Pohjanmaa
Ylilyöntihän tuo oli, siitä ei päästä mihinkään.

Itse, positiivisena henkilönä, yritän lukea kuitenkin viestin lävitse ja tuolloin huolen ymmärrän. Tai luulen ymmärtäväni.

Ongelma ei ole nätisti käyttäytyvissä ja luvallisissa puskissa olijoissa. Tuolloin heitä suojelee jokamiehenoikeus.
Sitten kun tuonne samaan puskaan meneekin henkilö joka ei osaa käyttäytyä, alkaa ongelmat.
Jos tuo sama henkilö menee vielä paikkaan mikä on erikseen kielletty, ongelmat vain moninkertaistuvat. Kaadetaan kemsat metsään, kaadetaan puita, sotketaan/roskataan jne. Tiedätte mitä tarkoitan.
Tuolloin tuo leimaa taas kaikki karavaanarit ja sitä Hämäinen uskoakseni pohjimmiltaan tarkoitti.

Tämä olin ihan kuin omalta näppikseltä, näin minäkin asian ajattelen.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:21
Onko tällaisia kriminaali karavanareita oikeasti jossain...?

Itse en ole nähnyt, tai kuullut sellaisista. Sekoitetaanko tässä nyt sellaiset asunnottomat karavaanareihin, jotka ovat useimmiten pakolaisia.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14

Itse en ole nähnyt, tai kuullut sellaisista. Sekoitetaanko tässä nyt sellaiset asunnottomat karavaanareihin, jotka ovat useimmiten pakolaisia.
Monenlaisissa puskissa olleena silmiinpistävintä on nuotionpohjat ja tupakannatsat.
Laavu yms tulipaikoilla ei väki ymmärrä että roskat voi polttaa. Ympäristöön heitolle on vaihtoehto.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Etelä-Pohjanmaa

Jos joskus olette ryövärin kuopalla pysähtynyt Ruovedellä, niin kyllä oli ainakin tänä kesänä niin epäsiisti, että jatkoimme matkaa samantien.

Aivan varmasti oli yhden puun juurelle kemsa tyhjennetty ja roskiset heitetty kulkimesta pihalle.  Ja se onkin tämä ongelma, että yksittäiset jermut voi koko homman pilata.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:33
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Monenlaisissa puskissa olleena silmiinpistävintä on nuotionpohjat ja tupakannatsat.
Laavu yms tulipaikoilla ei väki ymmärrä että roskat voi polttaa. Ympäristöön heitolle on vaihtoehto.

Vain karavaanarien jäljiltä??

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:23
  • Eipä turhia höttyillä :)
Johon varsinkaan tälläisen alle 40:n on todella vaikea tuntea yhteenkuuluvuutta.

Vaunu kausipaikalla ja ikääkin "jo" karvaa vaille 50, mutta silti SFC-yhteenkuuluvuus on ihan täyttä hepreaa meikäläisellekin :-X

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Etelä-Pohjanmaa
Vaunu kausipaikalla ja ikääkin "jo" karvaa vaille 50, mutta silti SFC-yhteenkuuluvuus on ihan täyttä hepreaa meikäläisellekin :-X

Erään SFC;n miesten ahtaassa saunassa kuultuna; Toisen ahtaus on toisen tunnelma  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:31.07.2025 kello on 19:14
Vain karavaanarien jäljiltä??
Mainitsinko näin? Kerroin huomioni.
"Puheenjohtajan" kirjoitus on jo tehnyt tehtävänsä. Kaikenlainen sotku ja hävitys on puskalaisen tekemää.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:46
some ryhmät on myös "risujemmaajan" unelma paikka, voi helposti katsoa lähialueen dumpaus paikat. tiehallinto poistaa saman ongelman takia p paikkojen roska astioita kun sinne tuli niin paljon muuta jätettä mitä matkalainen ei pysty tuomaan. nämä ryhmät palvelevat hyvin käyttäjiään ja samalla myös ei toivottuja.