![]() Lattiassa oleva pakoputken läpiviennin reikä on isompi vanerissa ja tuo alumiinilätkä keskittää putken keskelle ettei pääse edes unissaan osumaan vaneriin. ![]() Raitisilmanotto on siis tuonnäköinen ![]() Pakoputki tulee aisaa pitkin eteenpäin, ei ehkä ideaali mutta voipa sitä muuttaa myöhemminkin. ![]() Kaasupullokotelon lattiasta menin läpi kaasuasentajan käskystä, lattiaeristettä on 6 senttiä Ei ollu sopivaa putkea niin tuo putken irvikuva on jarrukliineritölkis tä leikattu pala Tuossa kohdalla oli pieni puutarhaletkun reikä niin poistin sen samalla ja alapuolella on ritilä..![]() Katsastajan ainoa nuhde on korjattu kans, kilvenvalo. ![]() Mulla on erillinen raitisilman tulo ja lämppäri lämmittää sisäilmaa --------------------------------- Joskus on ollut "kylmä lähtö" kun illalla on ollut loskakeli ja yöllä jäätynyt pakoputki tukkoon jonka seurauksena on ollut weban käynnin estyminen . . . Kun otat ton lämmitettävän ilman ulkoa, niin sisäilma on kyllä raikasta mutta sähköä ja dieseliä kuluu kauhian paljon. Tiedän, onneksi molempia tulee piisaamaan Tietoinen valinta, silloin kun lämppäriä tarvii on yleensä kylmää ja kosteaa ja kamppeet pitää saada kuivaksi. Mersun vesikierto kyllä lämmittää mutta sisällä vois melkein ilmasta puristaa vettä joissain olosuhteissa.Pakoputki mun tekis mieli vetää runkoa pitkin vaunun taakse kokonaan mutta sitä kerkiää kyllä kehitellä..
Tuosta kuvasta tulee mieleen lumituisku etuviistosta tai ajoviiman aiheuttama pölly ja ilmanotto täynnä lunta - toivottavasti ei ![]() ![]() Meillä Weban putki osoittaa suoraan eteen ja vielä se on toiminut. Milläpä minä sitä olisin mittaillu, kättä kesti just ja just pitää tuossa eka kurvissa.. Eihän se niin kauhean kuumaa edes silloin ole mutta toki se imi toisestapäästä -12 asteista pakkasilmaa.. 50 astetta on raja, jossa kättä voi pitää jonkin aikaa, mutta pakko päästää kohta irti. |