rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,  (Luettu 23251 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #60 : 6.10.2017 kello on 18:55 »
Mikä osoittamisen velvoite minulla on?  :o Kerroin että itse en tarvitse niitä koska puhelimessa on hätätiedot numeroineen saatavilla ihan "soita" napin alta. Olkaa hyvä ja käyttäkää ICE juttuja ihan rauhassa.

Jos koet haluni tietää asia, velvollisuutena, niin oleppa hyvä vaan.
Edelleen kysyn mitä haittaa ICE liitteestä on, paitsi kolhu egollesi. Velvollisuutta puolustaa kantaansa ei tietenkään ole, eikä järkevänkään asian vastustaminen mikään rikos ole.

Vastaa tähän, ollaksesi oikeassa, minä poistun. Juttele keskenäs.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #61 : 6.10.2017 kello on 19:18 »
^Omituinen heppu tämä puukkomestari. En ole ICE järjestelmää moittinut kun kerron että itse en sitä tarvitse. Ihan kuin olisin mestarin omaa keksintöä moittinut. Koetahan rauhoittua hyvä mies  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #62 : 6.10.2017 kello on 19:20 »
Osoita mitä haittaa ICE liitteestä on. Siis miksi ei?
Osoita itse miten olen kertonut siitä haittaa olevan? Ja osoita tuo myös kun olet niin helv...hyvä että miksi minun kannattaa pitää kahta päällekkäistä systeemiä kännykässä?
Selkeästi olet ihan pihalla miten esim One+3 kännykkä toimii.
« Viimeksi muokattu: 6.10.2017 kello on 19:32 »

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:14
  • Callengr
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #63 : 6.10.2017 kello on 20:22 »
Osoita itse miten olen kertonut siitä haittaa olevan? Ja osoita tuo myös kun olet niin helv...hyvä että miksi minun kannattaa pitää kahta päällekkäistä systeemiä kännykässä?
Selkeästi olet ihan pihalla miten esim One+3 kännykkä toimii.


Onko siitä sit jotain todella haittaa? Kerro.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #64 : 6.10.2017 kello on 20:29 »



Onko siitä sit jotain todella haittaa? Kerro.

Ei kai. Kysy niiltä joilla se on. Mitä ihmettä te jankkaatte. Minulla on oma systeemi.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:14
  • Callengr
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #65 : 6.10.2017 kello on 21:13 »

Ei kai. Kysy niiltä joilla se on. Mitä ihmettä te jankkaatte. Minulla on oma systeemi.

Ok minulla molemmat kunhan kysyin että tietäisin. Kukin tyylillään.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #66 : 6.10.2017 kello on 21:17 »


Ok minulla molemmat kunhan kysyin että tietäisin. Kukin tyylillään.

Juuri näin. Jokainen tyylillään. Pääasia on että avun saaminen ei töki tässä kohden

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #67 : 7.10.2017 kello on 08:03 »
Toivottavasti kukaan ei verisesti loukkaantunut kun eilen kimpaannuin. Olin nukkunut pari tuntia yövuoron jälkeen. Sselitys sekin.  Viikonloppuja kaikille ja toivottavasti ei ICE numeroita tarvita   Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #68 : 7.10.2017 kello on 10:12 »
Toivottavasti kukaan ei verisesti loukkaantunut kun eilen kimpaannuin. Olin nukkunut pari tuntia yövuoron jälkeen. Sselitys sekin.  Viikonloppuja kaikille ja toivottavasti ei ICE numeroita tarvita   Thumb

En minä ainakaan kovin herkkänahkanen ole. Ja etippäin... Toivon että tarvittaessa pelastushenkilökunt a löytää eri puhelimien systeemit.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #69 : 7.10.2017 kello on 11:14 »


En minä ainakaan kovin herkkänahkanen ole. Ja etippäin... Toivon että tarvittaessa pelastushenkilökunt a löytää eri puhelimien systeemit.

Kiva   Tähän luotetaan.
Mietin tuossa että miksi minulla tökki tuo ICE niin huomasin yhden, sinänsä ehkä lapsellisenkin syyn. Mulla on perheenjäsenten numerot luettelossa ensimmäisenä ja kun muijaa kutsun "äipäksi" niin piti keksiä etuliitteet. Aloitin siis A1 A2 jne etuliitteillä nimet mutta sitten ei tuo ICE enään toiminut. Kysyin kaverilta joka on palomies että löytääkö hän puhelimestani hätätiedot ja löysihän tuo ihan hetkessä. Näillä mennään.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.04.2024 kello on 19:45
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #70 : 7.10.2017 kello on 20:28 »
Minulla on käytössä tuo 112 sovellus. Viime lauantaina pääsin käyttämään sitä ensimmäistä kertaa. Saimaalla kekotti yksi alus kiven päällä, joten soitin hälytykskeskukseen käyttäen 112 sovellusta. Jostain syystä hälytyskeskuksen täti ei nähnyt koordinaattejani. Thumbd  Kertoi näkevänsä minkä puhelinmaston läheisyydessä olen, mutta mitään tarkkoja sijaintitietoja tuo sovellus ei lähettänyt. No sainhan minä sijainnin kerrottua perinteisin keinoin, joten no hätä. :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #71 : 7.10.2017 kello on 22:10 »
Minulla on käytössä tuo 112 sovellus. Viime lauantaina pääsin käyttämään sitä ensimmäistä kertaa. Saimaalla kekotti yksi alus kiven päällä, joten soitin hälytykskeskukseen käyttäen 112 sovellusta. Jostain syystä hälytyskeskuksen täti ei nähnyt koordinaattejani. Thumbd  Kertoi näkevänsä minkä puhelinmaston läheisyydessä olen, mutta mitään tarkkoja sijaintitietoja tuo sovellus ei lähettänyt. No sainhan minä sijainnin kerrottua perinteisin keinoin, joten no hätä. :)
Mulla ainakin honor8 puhelin kysyi kun 112 ohkelman asensin "saako ohjelma käyttää sijaintia" Siihen jos tappää ei, niin ei silloin lähetä sijaintitietoja.

Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:30
  • Lempäälä
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #72 : 8.10.2017 kello on 09:02 »
Mulla ainakin honor8 puhelin kysyi kun 112 ohkelman asensin "saako ohjelma käyttää sijaintia" Siihen jos tappää ei, niin ei silloin lähetä sijaintitietoja.
  Muistelen erään puhelimia blokissaan testaavavan maininneen että, Honor kysyy lähes kaikkiin toimintoihin luvan? Muut tekevät normaali toiminnot luonnostaan.Syynkin hän kertoi, tosin unohdin sen heti. :(
  Pitäisi tuo 112 ladata, mulla on tuo älyn käyttön opettelu alussa, vain radiota jotenkin osaan. Yleensä taskussa on pikku Nokialainen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:29
  • Autossa on pyörät
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #73 : 8.10.2017 kello on 09:39 »
Kaikki luurit toivottavasti kysyy tuon, ainakin ne jotka on itselle osuneet ovat sen tehneet. En haluaisi laitetta mikä kytkee toimintoja päälle ilman lupaani.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:30
  • Lempäälä
Vs: "Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
« Vastaus #74 : 29.10.2017 kello on 11:26 »
  Vaikka en tuota Honor 7 lite osaakkaan käyttää, ikäänkuin vahingossa latasin siihen uuden ohjelman, ja vielä omat tietoni jotka näkee puhelinta "avaamatta"?