Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
"Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
mike:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 6.10.2017 kello on 20:29 ---
Ei kai. Kysy niiltä joilla se on. Mitä ihmettä te jankkaatte. Minulla on oma systeemi.
--- Lainaus päättyy ---
Ok minulla molemmat kunhan kysyin että tietäisin. Kukin tyylillään.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 6.10.2017 kello on 21:13 ---Ok minulla molemmat kunhan kysyin että tietäisin. Kukin tyylillään.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Jokainen tyylillään. Pääasia on että avun saaminen ei töki tässä kohden
Teukka-74:
Toivottavasti kukaan ei verisesti loukkaantunut kun eilen kimpaannuin. Olin nukkunut pari tuntia yövuoron jälkeen. Sselitys sekin. Viikonloppuja kaikille ja toivottavasti ei ICE numeroita tarvita Thumb
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 7.10.2017 kello on 08:03 ---Toivottavasti kukaan ei verisesti loukkaantunut kun eilen kimpaannuin. Olin nukkunut pari tuntia yövuoron jälkeen. Sselitys sekin. Viikonloppuja kaikille ja toivottavasti ei ICE numeroita tarvita Thumb
--- Lainaus päättyy ---
En minä ainakaan kovin herkkänahkanen ole. Ja etippäin... Toivon että tarvittaessa pelastushenkilökunt a löytää eri puhelimien systeemit.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 7.10.2017 kello on 10:12 ---En minä ainakaan kovin herkkänahkanen ole. Ja etippäin... Toivon että tarvittaessa pelastushenkilökunt a löytää eri puhelimien systeemit.
--- Lainaus päättyy ---
Kiva Tähän luotetaan.
Mietin tuossa että miksi minulla tökki tuo ICE niin huomasin yhden, sinänsä ehkä lapsellisenkin syyn. Mulla on perheenjäsenten numerot luettelossa ensimmäisenä ja kun muijaa kutsun "äipäksi" niin piti keksiä etuliitteet. Aloitin siis A1 A2 jne etuliitteillä nimet mutta sitten ei tuo ICE enään toiminut. Kysyin kaverilta joka on palomies että löytääkö hän puhelimestani hätätiedot ja löysihän tuo ihan hetkessä. Näillä mennään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta