Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

"Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,

<< < (15/17) > >>

Petrooli:
Minulla on käytössä tuo 112 sovellus. Viime lauantaina pääsin käyttämään sitä ensimmäistä kertaa. Saimaalla kekotti yksi alus kiven päällä, joten soitin hälytykskeskukseen käyttäen 112 sovellusta. Jostain syystä hälytyskeskuksen täti ei nähnyt koordinaattejani. Thumbd  Kertoi näkevänsä minkä puhelinmaston läheisyydessä olen, mutta mitään tarkkoja sijaintitietoja tuo sovellus ei lähettänyt. No sainhan minä sijainnin kerrottua perinteisin keinoin, joten no hätä. :)

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli -  7.10.2017     kello on 20:28 ---Minulla on käytössä tuo 112 sovellus. Viime lauantaina pääsin käyttämään sitä ensimmäistä kertaa. Saimaalla kekotti yksi alus kiven päällä, joten soitin hälytykskeskukseen käyttäen 112 sovellusta. Jostain syystä hälytyskeskuksen täti ei nähnyt koordinaattejani. Thumbd  Kertoi näkevänsä minkä puhelinmaston läheisyydessä olen, mutta mitään tarkkoja sijaintitietoja tuo sovellus ei lähettänyt. No sainhan minä sijainnin kerrottua perinteisin keinoin, joten no hätä. :)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla ainakin honor8 puhelin kysyi kun 112 ohkelman asensin "saako ohjelma käyttää sijaintia" Siihen jos tappää ei, niin ei silloin lähetä sijaintitietoja.

Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 -  7.10.2017     kello on 22:10 ---Mulla ainakin honor8 puhelin kysyi kun 112 ohkelman asensin "saako ohjelma käyttää sijaintia" Siihen jos tappää ei, niin ei silloin lähetä sijaintitietoja.

--- Lainaus päättyy ---
  Muistelen erään puhelimia blokissaan testaavavan maininneen että, Honor kysyy lähes kaikkiin toimintoihin luvan? Muut tekevät normaali toiminnot luonnostaan.Syynkin hän kertoi, tosin unohdin sen heti. :(
  Pitäisi tuo 112 ladata, mulla on tuo älyn käyttön opettelu alussa, vain radiota jotenkin osaan. Yleensä taskussa on pikku Nokialainen.

K.E.V:
Kaikki luurit toivottavasti kysyy tuon, ainakin ne jotka on itselle osuneet ovat sen tehneet. En haluaisi laitetta mikä kytkee toimintoja päälle ilman lupaani.

Yrjö:
  Vaikka en tuota Honor 7 lite osaakkaan käyttää, ikäänkuin vahingossa latasin siihen uuden ohjelman, ja vielä omat tietoni jotka näkee puhelinta "avaamatta"?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View