Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
"Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 6.10.2017 kello on 17:39 ---Mikä osoittamisen velvoite minulla on? :o Kerroin että itse en tarvitse niitä koska puhelimessa on hätätiedot numeroineen saatavilla ihan "soita" napin alta. Olkaa hyvä ja käyttäkää ICE juttuja ihan rauhassa.
--- Lainaus päättyy ---
Jos koet haluni tietää asia, velvollisuutena, niin oleppa hyvä vaan.
Edelleen kysyn mitä haittaa ICE liitteestä on, paitsi kolhu egollesi. Velvollisuutta puolustaa kantaansa ei tietenkään ole, eikä järkevänkään asian vastustaminen mikään rikos ole.
Vastaa tähän, ollaksesi oikeassa, minä poistun. Juttele keskenäs.
Teukka-74:
^Omituinen heppu tämä puukkomestari. En ole ICE järjestelmää moittinut kun kerron että itse en sitä tarvitse. Ihan kuin olisin mestarin omaa keksintöä moittinut. Koetahan rauhoittua hyvä mies Thumb
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 6.10.2017 kello on 10:13 ---Osoita mitä haittaa ICE liitteestä on. Siis miksi ei?
--- Lainaus päättyy ---
Osoita itse miten olen kertonut siitä haittaa olevan? Ja osoita tuo myös kun olet niin helv...hyvä että miksi minun kannattaa pitää kahta päällekkäistä systeemiä kännykässä?
Selkeästi olet ihan pihalla miten esim One+3 kännykkä toimii.
mike:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 6.10.2017 kello on 19:20 ---Osoita itse miten olen kertonut siitä haittaa olevan? Ja osoita tuo myös kun olet niin helv...hyvä että miksi minun kannattaa pitää kahta päällekkäistä systeemiä kännykässä?
Selkeästi olet ihan pihalla miten esim One+3 kännykkä toimii.
--- Lainaus päättyy ---
Onko siitä sit jotain todella haittaa? Kerro.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 6.10.2017 kello on 20:22 ---
Onko siitä sit jotain todella haittaa? Kerro.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai. Kysy niiltä joilla se on. Mitä ihmettä te jankkaatte. Minulla on oma systeemi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta