Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

"Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,

<< < (8/17) > >>

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: okebak -  1.09.2017     kello on 15:37 ---Omppuun voi tallentaa ns. SOS-tiedot. Käyttäjälle ne löytyvät Terveys-sovelluksesta. Sinne saa kirjoitettua perustietoa omasta terveydestään ja lisättyä ICE-henkilöitä. Ulkopuolinen pääsee SOS-tietoihin lukitulta näytöltä klikkamaalla Hätätilanne jonka jälkeen SOS-tiedot.

--- Lainaus päättyy ---

Onko tuo joku appi?
Suoraan minun puhelimesta ei tuota löydy.

Tietääköhän ne jotka löytää mahdollisesti minut tajuttomana tuon sovelluksen?
Noita käyttöjärjestelmiä kun on käytössä enemmän Androidina, kuinka moni tuntee ompun.
Paperi on luotettavampi, se toimii vaikka puhelin olisi hajalla, tai akku tyhjä.

Teukka-74:
Kiitos simasuulle aloituksesta Thumb Nyt on hätätilanne tiedot laitettu. Puhelin on One+3.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  1.09.2017     kello on 17:38 ---Kiitos simasuulle aloituksesta Thumb Nyt on hätätilanne tiedot laitettu. Puhelin on One+3.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 -  1.09.2017     kello on 16:42 ---Onko tuo joku appi?
Suoraan minun puhelimesta ei tuota löydy.

Tietääköhän ne jotka löytää mahdollisesti minut tajuttomana tuon sovelluksen?
Noita käyttöjärjestelmiä kun on käytössä enemmän Androidina, kuinka moni tuntee ompun.
Paperi on luotettavampi, se toimii vaikka puhelin olisi hajalla, tai akku tyhjä.

--- Lainaus päättyy ---

112 sovellus on appi.
ICE- tiedon voi tallettaa ihan sinne osoitekirjaan ja sitten puhelinmerkistä riippuen säätää niin että näkyy myös aloitusnöytössä.

Joillain merkeillä tuon ICE-tiedon saa näkymään aloitusnöytössä myös punaisen Ristin sovelluksen kautta, mutta ei ainakaan mun Sonyssä.

mjh48:
Tuo 112 sovellus on omaan käyttöön.
ICE numero(t) on taas muiden käyttöön kun itse ei ole kykenevä toimimaan.
Puhelimissa on eroja mitä niillä voi tehdä lukitustilassa.
112 (911) soittomahdollisuus on asetettu puhelimien tekijöille EU:n ja muiden vastaavien organisaatioiden vaatimuksesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View