Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
"Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 1.09.2017 kello on 16:42 ---Onko tuo joku appi?
Suoraan minun puhelimesta ei tuota löydy.
Tietääköhän ne jotka löytää mahdollisesti minut tajuttomana tuon sovelluksen?
Noita käyttöjärjestelmiä kun on käytössä enemmän Androidina, kuinka moni tuntee ompun.
Paperi on luotettavampi, se toimii vaikka puhelin olisi hajalla, tai akku tyhjä.
--- Lainaus päättyy ---
Laitat vaan osoitekirjaan lähiomaisen nimen eteen ICE, pelastushenkilöstö kattoo ihan enste sen löytyykö luettelosta tuo.
Jos meet daiju pimeeksi joskus niin muista viimesillä voimilla kirjottaa se paperi. Saattaa olla joskus, vaikka kolaritilanteessa haasteellista.
Mutta siis sellasta systeemiä joka olisi aukoton, ei ole. Edelleen kysyn, mitä haittaa näistä ice ja 112 jutuista on? Miksi pitää niitä vastustaa?
Kartanon asukki:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 1.09.2017 kello on 16:42 ---Onko tuo joku appi?
Suoraan minun puhelimesta ei tuota löydy.
Tietääköhän ne jotka löytää mahdollisesti minut tajuttomana tuon sovelluksen?
Noita käyttöjärjestelmiä kun on käytössä enemmän Androidina, kuinka moni tuntee ompun.
Paperi on luotettavampi, se toimii vaikka puhelin olisi hajalla, tai akku tyhjä.
--- Lainaus päättyy ---
iOS8-versiosta lähtien (ellei jo aiemmin) käyttöjärjestelmään sisältyy aiemmin mainitsemani Terveys-niminen sovellus eli appi. Tuon sovelluksen kautta voit syöttää haluamasi tiedot, jotka tarvittaessa saadaan esiin lukitusnäytön kautta.
Alla olevasta linkistä lisätietoa:
https://support.apple.com/fi-fi/HT207021
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 1.09.2017 kello on 18:22 ---Tuo 112 sovellus on omaan käyttöön.
ICE numero(t) on taas muiden käyttöön kun itse ei ole kykenevä toimimaan.
Puhelimissa on eroja mitä niillä voi tehdä lukitustilassa.
112 (911) soittomahdollisuus on asetettu puhelimien tekijöille EU:n ja muiden vastaavien organisaatioiden vaatimuksesta.
--- Lainaus päättyy ---
112 on sovellus joka lähettää paikkatiedon hätäkeskukseen kun sovelluksen avulla soittaa. ICE on suomennettuna 'hätätilanteessa'. Käytännössä sillä merkitään lähiomaisten puhelinnumerot.
seppoko:
112-appin latasin heti puhelimiin kun sain tiedon sellaisesta. Tämän topicin ansiosta laitoin aloitusnäyttöön ICE-ikkunat. Tämähän on win-puhelin.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 1.09.2017 kello on 19:17 ---112-appin latasin heti puhelimiin kun sain tiedon sellaisesta. Tämän topicin ansiosta laitoin aloitusnäyttöön ICE-ikkunat. Tämähän on win-puhelin.
--- Lainaus päättyy ---
Mun Lumiassa on vain hätäpuhelu painike....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta