Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
"Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
K.E.V:
Joo, tai lääkityksen puute / vajaus voi olla kans syynä......
mobileman:
Eipä oo 112 appia asennettuna ja joskus emännän kohalle nimen eteen laittanu ICE-etuliitteen...
Rupesi häirihtemmään niin oli pakko testata:
Puhelimena Samsungin Galaxy S7 Edge Android 7.jotain ja kaikki näyttölukot ja sormenjälet käytössä.
-näyttöön virtapäälle jostain napista, kysyy salasanaa ja salasanapalkin alle ilmestyy hätänumero-painike
-paina hätänumeropainikkee sta, tulee numeronapit esille ja niitten yläpuolelle sireenin symboli ja plus symboli
-plus symbolin takana oli emännän numero Thumb
-ja saa näköjään lisättyä myös lääkitystiedot jos tarvetta Thumb
Eipä sen puoleen, nuo riittää mulle ku ei oo lääkityksiä tai muutakaan sairauksia eli siinäpähän hoitaavat tilanteen vaatimalla tavalla ja kaivaavat emännän tiedot tuolta tai väestötietojärjeste lmästä jos sattuu käymään niin päin että puhelin menee samassa onnettomuudessa ja lompakko pysyy tallessa tmv.
HiTec:
Kappas! Toimii muuten aikalailla tasan samalla tavalla myös mm. Honor 8. Kiitti winkistä Thumb
Kartanon asukki:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 31.08.2017 kello on 13:12 ---Eipä ompulla soitella muualle kuin 112:een kun se on lukittu.
112 ei tiedä minun omaisia, ainakaan ulkomailla.
Onneksi ei ole vielä kriittistä lääkitystä, vain antihistamiinia tarpeen mukaan.
Puhelin ei muuten aina ole kunnossa varsinkaan IEC tapauksissa. :(
--- Lainaus päättyy ---
Omppuun voi tallentaa ns. SOS-tiedot. Käyttäjälle ne löytyvät Terveys-sovelluksesta. Sinne saa kirjoitettua perustietoa omasta terveydestään ja lisättyä ICE-henkilöitä. Ulkopuolinen pääsee SOS-tietoihin lukitulta näytöltä klikkamaalla Hätätilanne jonka jälkeen SOS-tiedot.
Rauzi:
ICE ja 112, voiskos tämän vastustajat kertoa mitä haittaa niistä on ?
Siis miksi ei ?
Vaikkei 100% joka tapauksessa toimiskaan niin miksi ei.
Ehdotuksia vastustukselle:
- mulle ei satu mitään
- mä en eksy koskaan.
- mä en kuole koskaan.
- pelkurit huutaa sano Manne radalla kun juna huudatti pilliä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta