Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

"Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,

<< < (6/17) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 31.08.2017     kello on 12:36 ---Mielenkiintoinen näkemys!

Eipä ne paperit aina pahoissa tilanteissa seuraa ihmistä ja sitten onkin pientä problematiikkaa. Toivotaan, että selviät tuolla periaatteella, yleensä on jo kerrasta poikki?

--- Lainaus päättyy ---
Mikä on poikki? Ei hoito ole puhelinnumerosta tai papereista kiinni.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 31.08.2017     kello on 13:38 ---Mikä on poikki? Ei hoito ole puhelinnumerosta tai papereista kiinni.

--- Lainaus päättyy ---

Ja ha, nyt alkoi se kuulusteluvaihe. :-\

Aakku:
Mulla nuo ICE numerot on tarkoitettu lähiomaisten tavoittamiseen...

Viranomaiset saavat kyllä muun avun tilattua, mutta lähiomaiset saattavat tietää jotain sellaista tärkeää, jota eivät muut tiedä.
Ainakin koen hyväksi, että lähiomainen saa tiedon ensimmäisten joukossa.

https://www.punainenristi.fi/ensiapuohjeet/ice-lyhenne-kannykkaan

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 31.08.2017     kello on 14:30 ---Ja ha, nyt alkoi se kuulusteluvaihe. :-\

--- Lainaus päättyy ---
Kovasti ihmettelen mikä on kerrasta poikki jos ei ole ICE-numeroita puhelimessa. Onko kirjoittajalle syntynyt käsitys että puhelinnumerot tai tieto lääkityksestä vaikuttaa hoidon tasoon? Miten puhelin aina seuraa ihmistä jos lompakko voi onnettomuudessa hävitä?

megaman:
Voishan sitä ainakin soittaa lähimmälle omaiselle ja tiedustella mikä mättää. Väärä lääkitys varmaankin...  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View