onnittelut vereksestä kulkimesta. muistahan päivittää allekirjoituskin 

|
Sivuja: [1] Siirry alas
onnittelut vereksestä kulkimesta. muistahan päivittää allekirjoituskin
![]()
Teit sen sitten. onnittelut vereksestä kulkimesta. muistahan päivittää allekirjoituskinJuu niin tein ja päivitän kun saan auton ensi viikolla pihaan(saan kuvan) ![]() ihanaa hauskoja reissuja uudella kulkimella ... täällä sitä vain kuolataan noit ihkui kulkimii ... kuumetta jonkin verran .. mut mut mut ...
nyt vain kärvistellään kuumees ( auto sellases) ja haaveilla joskos sit joskus ![]()
ihanaa hauskoja reissuja uudella kulkimella ... täällä sitä vain kuolataan noit ihkui kulkimii ... kuumetta jonkin verran .. mut mut mut ...Mulla kuume kesti vuoden nyt helpotti ![]() Hyviä kilometrejä vaan uudella autolla!
![]() Mulla kuume kesti vuoden nyt helpotti mul samaa vik-kaa vik-kaa ... mut ku välil se ain laskee ja järki voittaa .. kävin katsomas netis tuota sun tulevaa kaksioo vai onks peräti kolmio .. siin ois just sellene köökki jonka haluaisin... aivan ihana .. ![]() Mukavia ja turvallisia reissuja uudella autolla!
Onnea kulkimelle ja hyvä saada lisää Adrialaisia Orgin joukkoon, jokohan meitä on seitsemän ?
![]() Mulla kuume kesti vuoden nyt helpottiJoo niinhän se on että kun kerran kolahtaa niin se on menoa sitten.Ei se helpota ennenkuin ostaa. ![]() Niin ja onnea ostoksesta.Paljon huolettomia kilometrejä ja mukavia reissuja.
Onnea uudelle kuljettimelle ja paljon onnellisia & turvallisia kilometrejä
Samaa toivottelen , toivotaan ettei tuu rautamersua ikävä
![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|