Aika edullinenhan tuo kyllä on.Ja jos kestää paremmin kuin kumikaapelit niin hyvä juttu.
http://www.streetwizeaccessories.com/
|
Aika edullinenhan tuo kyllä on.Ja jos kestää paremmin kuin kumikaapelit niin hyvä juttu. http://www.streetwizeaccessories.com/ Mulla vastaavaa oranssia (liki 10v vanhaa jo) - ihan notkeata talvessa. Ei mitään samaa mitä ne ekat defan vihreät lohkisjohdot ![]() Tämän perusteella olisi 2.5mm2OK.Hyvä tietää.Katsotaan vielä saanko valmistajalta tietoa. Eikös siinä lue kyljessä että pitkäaikaseen ulkokäyttöön. Kumikaapelihan hapristuu parissa vuodessa. Sehän riippuu siitä, mitä kumia kaapeli on. Ulkokäyttöön tarkoitetut ei hapristu.
Eikös siinä lue kyljessä että pitkäaikaseen ulkokäyttöön. Kumikaapelihan hapristuu parissa vuodessa. Mitähän lie nuo minun kaapelit? Kumina olen pitänyt. Viime kesänä heitin pois pari kaapelia. Olivat olleet -60 luvulla ammattikäytössä ja poistivat -70 luvulla. Minä otin käyttöön. 80 hankittuja kaapeleita on pihassa käytössä. Toisekseen tuon 25m kelan kelaaminen on ihan painajaismaista. Eli jos nyt tarvitsisin pitkää johtoa, niin en missään nimessä hankkisi tuollaista kelalla olevaa, vaan mielummin kunnon suoran kumijohdon. 30 pakkasessa sekin on aika rautakankea, joten ei kannata jättää tiukoille mutkille. 30 pakkasessa sekin on aika rautakankea, joten ei kannata jättää tiukoille mutkille.pistää reilusti kulutusta, kyllä se siitä notkistuu. Laitoin valmistajalle kyselyn kaapelin ominaisuuksista.Vastaus tuli: "Sorry for late answer but I must wait for info from our manufacture. They can be used in minimum -25 degrees Celsius and cable size is 3.6 square millimetres. Regards Bartlomiej Lepczynski Stock Control Streetwize Accessories, Unit 1 Royce Trading Est, Ashburton Rd West, Trafford Park, Manchester, M17 1RY" 2.6mm2 johtimen poikkipinnaksi voisi kalliissa kaapelissa uskoa per nyöri, mutta 3.6 on jo liikaa - ellei mittaajalle tullut eristettä mukaan.. ^Olen samaa mieltä.Lähetinkin uuden kyselyn ja pyysin tarkennusta tuohon. Kaapeli muuttui kivikovaksi pakkasessa, johto joka oli tarkoitettu nimenomaan kylmiin olosuhteisiin.Piti joskus ostaa sellainen vihreä johto rikkimenneen mustan johdon tilalle. Hintaa johdolla oli 30€ ja samassa laarissa oli Defan sisätilanlämppäriä hintaan 24€. En muuten ostanut. Mutta sain johdon hiukan halvemmalla toisesta kaupasta. Uudessa mallissa ongelma on korjattu, on joustava pakkasellakin. |