Eipä noilla kesärenkailla 15-18 tuumaisilla ole juurikaan hintaeroa puhutaan ihan muutamista kympistä.
Uudet 18 tuumaiset maksoi minulla 360 e vanteella ja tasapainotettuna ja kotiin tuotuna.
Oli halpa sarja, Continentalit olisin saanut tuolla hinnalla, mutta viimeistä edellinen sarja oli viimeiset Conti kesärenkaat mun autossa. Kesti vain reilun yhden kesän alla.
Joutui sitten tyytymään Bridgestone Turanzaan, kun misukka on myös menettänyt mahdollisuutensa muutaman vuoden takaperin.
Näin luki TM:ssä joten ei ne korkeaprofiiliset renkaat enää edes olisi nautinnolliset ajaa kun niitä ei ole autoon suunniteltu joten nykyaikaan kuuluu matalat renkaat kun tehdas on auton niin suunnitellutkin.
Sehän on selvää, jotta sellaiset sinne pitää laittaa mitkä sinne on suunniteltu. Mun Volvon vakiot on15 tai 16 tuumaiset. Velipojan autossa taas 235/65-18 on vakio

En kyllä pysty koskaan hommaamaan automallia, jossa profiili 50 tai alle, menis varmaan vanteet uusiksi joka syksy mehtäautoteillä seikkaillessa