Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Auton tuunauksesta keskustelua

<< < (14/78) > >>

88k5:
Mulla viimeisessä Foortissa 20" alut (ihan vakiokoko otteessa) 65-sarjanen. Vaihtoehtoinen koko on 18". Pienemmillä raappaa satulat kiinni..
Ei tartte tuunata  :D
Tosin näyttää yksi kumikin maksavan saman mitä volvoon koko sarja  :-[

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.08.2017     kello on 10:37 ---Ei tartte tuunata  :D

--- Lainaus päättyy ---

Kaikkea voi tuunata, 22 tai 24 tuumaiseksi nyt ens alkuun jos tuunausta pitää väkisin miettiä.

Ja pitää olla 🤐 kun on tuollainen peli alla, ei silloin kuluja ajatella. 😀

Noilla renkailla lie kulumisuraa jo raskaan kaluston lailla joten ne myös kestänee lähes tuplaten perushenkilöauton renkaisiin nähden vaikka massaakin on.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.08.2017     kello on 10:37 ---Mulla viimeisessä Foortissa 20" alut (ihan vakiokoko otteessa) 65-sarjanen. Vaihtoehtoinen koko on 18". Pienemmillä raappaa satulat kiinni..
Ei tartte tuunata  :D

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä, kaikki on suhteellista. Pamaus kehui saaneensa renkaat samaan hintaan kuin minä, mutta nyt kun tietää tarkemmin, kunnon renkailla ero on siinäkin vain 70eur - renkaalta ;D

Mutta mulle auto on enemmän työväline ja jos se olisi harrastusväline, pitäisihän sen silloin maksaa ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.08.2017     kello on 10:53 ---Mutta mulle auto on enemmän työväline ja jos se olisi harrastusväline, pitäisihän sen silloin maksaa ;)

--- Lainaus päättyy ---

Entä jos sen auton yhdistäisi, olisi molempia ? 🤔

Siinä samalla käyttöautoakin tulee väkisin pidettyä sitten nätisti.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.08.2017     kello on 10:47 ---Kaikkea voi tuunata, 22 tai 24 tuumaiseksi nyt ens alkuun jos tuunausta pitää väkisin miettiä.

Ja pitää olla 🤐 kun on tuollainen peli alla, ei silloin kuluja ajatella. 😀

Noilla renkailla lie kulumisuraa jo raskaan kaluston lailla joten ne myös kestänee lähes tuplaten perushenkilöauton renkaisiin nähden vaikka massaakin on.

--- Lainaus päättyy ---
Sillähän siitä saisikin karvanoppakerhon speciaalin. Majavannahat kiilloitettujen käikäleitten päälle , paksu kultaketju kaulaan ja rappi täysille......

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View