Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Auton tuunauksesta keskustelua

<< < (15/78) > >>

88k5:
Se kuka työkseen autolla kulkee asiakkaalle, niin kyllä auto on siinä missä vaatteetkin se ensireaktion/vaikutelman tekijä.

Liika on liikaa - sama toisestakin ääripäästä.. vaan jos työkseen verhoutuu tunnistamattomaksi, niin sama se on mikä näköisenä sitä kotiinsa luikkii, jos sellaisessa viihtyy  ;D

Voi ne vaatteetkin pitää siistinä, niin miksei autoakin.  :-\

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.08.2017     kello on 11:41 ---Voi ne vaatteetkin pitää siistinä, niin miksei autoakin.  :-\

--- Lainaus päättyy ---

Nyt tuli tekstiä sellaiselta henkilöltä ettei olla ainakaan heti auton siisteyttä tai puhtautta kyseenalaistamassa. 👍🏻

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.08.2017     kello on 10:53 ---Niinpä, kaikki on suhteellista. Pamaus kehui saaneensa renkaat samaan hintaan kuin minä, mutta nyt kun tietää tarkemmin, kunnon renkailla ero on siinäkin vain 70eur - renkaalta ;D

Mutta mulle auto on enemmän työväline ja jos se olisi harrastusväline, pitäisihän sen silloin maksaa ;)

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on nyt alla Dunlop Sport max rt rengas.

Ja hinta on aika kova. 2x sailunin hinta. Nyt tulee vertailtua onko halpa kuinka huono versus merkkirengas .  Keväällä Dunlopin renkaat olivat uuden karheat, mutta ei enää, kun 10.000 tkm on tullut auton mittariin ja siitä suurin osa vaunun perässä.

Aikalailla tahtoo kulua nuo kesärenkaat vaunu hommissa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.08.2017     kello on 11:41 ---Se kuka työkseen autolla kulkee asiakkaalle, niin kyllä auto on siinä missä vaatteetkin se ensireaktion/vaikutelman tekijä.

Liika on liikaa - sama toisestakin ääripäästä.. vaan jos työkseen verhoutuu tunnistamattomaksi, niin sama se on mikä näköisenä sitä kotiinsa luikkii, jos sellaisessa viihtyy  ;D

Voi ne vaatteetkin pitää siistinä, niin miksei autoakin.  :-\

--- Lainaus päättyy ---

Olisko tekijässä vikaa jos auto vaikuttaa? Tietysti se on eri asia, jos teet sitä tuunausta työksesi.
Mulla on hommia riittänyt ja aina tällä säälittävällä romulla on kehdannut liikkua ;D

Ja viihdyn myös kotona, enkä senkään suhteen koe mitään alemmuuskomplekseja ;D

Edit:
Hemmetti ko kerkes tuo helma sotkeentua - joutuu taas töiden jälkeen pesemään  ;D

Alan:
^

Tiiä montako asiakasta menetät, kun on noin korkeaprofiiliset renkaat.  ;D

Jos myymässä on, niin ei kannata liian komea auto olla. Kyläkauppias kertoi 90-luvulla ostaneensa joskus mennä vuosikymmenellä Mersun, joka aiheutti asiakaskadon. Nopeasti oli tullut datsuni tilalle. Jäätyään eläkkeelle se sitten isältä 300GD:n osti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View