Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Auton tuunauksesta keskustelua
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 13.08.2017 kello on 06:36 ---MInä vaihdoin toukokuussa autoa ja lähtokohta oli mahdollisimman pieni kulutus suurella vetokyvyllä 2000 kg ja pienillä kilometreillä suhteessa hintaan ja laatuun.
Mielestäni sellaisen löysin.
Ainut mikä harmittaa, on se, että autossa ei ollut alkuperäisiä vanteita. En tiedä mihin ne oli hävitetty, vaikka autolla ei ollut ajettu kuin 50.000 km.
Koko kesän vahdannut noita kesävanteita ja tulin siihen tulokseen, että ne on vaihdettava.
Ja nyt ostin AMG replikat, alkuperäiset maksaa reilut 2000 €, replikat irtosi 600 €, ostin vielä uudet kumitkin hintaa tuli yhteensä 1000 €, pultteineen ja mersun keskilogoineen.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin pitää toimia kun jotain puuttuu omasta mielestä niin ne hommataan kun on joku mielikuva kamppeesta.. Thumb
Mitä sitä miettimään muitten mielipiteestä,,
Hyvän näköiset on varmasti Mezen alle nuot.. ;)
pamaus:
Minulla oli Volvossa nuo 17 tuuman kesäpyörät ja ne kyllä soveltui vaunun vetoon erinomaisesti.
Koska tuossa volvossa ei ollut nivoja, niin perä oli vähän iskereiden muodoissa kevyt, niin nuo vähän matalemmat kumit auttoivat perää.
Ja ulkonäöllisestikin olivat mielestäni ihan ok.
K.E.V:
Minulla kesä 17" mutta XC:ssä on 60 sarjan kumi. Oikein mukava ajaa.
Huonommillakin teillä.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 13.08.2017 kello on 14:46 ---Uudet 18 tuumaiset maksoi minulla 360 e vanteella ja tasapainotettuna ja kotiin tuotuna.
--- Lainaus päättyy ---
Minua kun kiinnostaa hinta...
Mitä tuo 360€ sisälsi?
Oliko renkaat, aluvanteet, asennus vanteille, tasapainotus, rahti? Mikäköhän oli renkaan merkki ja koko, sekä vanteen merkki?
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.08.2017 kello on 07:28 ---Minua kun kiinnostaa hinta...
Mitä tuo 360€ sisälsi?
Oliko renkaat, aluvanteet, asennus vanteille, tasapainotus, rahti? Mikäköhän oli renkaan merkki ja koko, sekä vanteen merkki?
--- Lainaus päättyy ---
Vanteet: AMG-Klasse M35 MG 18x8,5 ET45 5x112 CB
https://www.tori.fi/keski-suomi/Uudet_AMG_Klasse_M35_MG_18x8_5_ET45_5x112_CB66_6_35532505.htm?ca=6&w=107
Renkaat: 245/40R18 Sailun Atrezzo ZSR
Sis: Mersun keskikupit, pultit, asennus vanteelle, tasapainotus ja matkahuollon rahti = 1000 €
Ja suomalainen kivijalkakauppa : http://www.kumiseta.fi/. Varmaan olisi jostakin ebaysta halvemmalla vielä saanut, nyt hinnanerotus meni kotimaisen yrittäjyyden tukemiseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta